Bukefalos 28 år!

Movie maker?

fettso

Trådstartare
Har gjort filmer på windows moviemaker, men sedan kan jag inte ladda upp dem på youtube!?
Är det fel format?Hur gör man?
 
Sv: Movie maker?

Du har för det första lagt inlägget på fel forum.
För det andra borde det väl finnas hjälp att hitta angående format och det på youtubes hemsida?

Hittade vid en snabb sökning till exempel detta i deras "general help center".

Failed (invalid file format)
This status message means that the file type of your video isn't supported by our site. YouTube does not currently accept videos in Flash (.flv) format. You may need to try using software other than the software that came with your camera, such as Windows Movie Maker (included with every Windows installation), or Apple iMovie. By opening your video file with one of these programs and then saving as .avi, .mpg, .wmv, or .mov, you should be able to upload your video with no problems.
 
Senast ändrad:
Sv: Movie maker?

Ok tack, allt finns ju att söka på så då skulle ju ingen kunna ställa några frågor.

Är trött och början av ditt inlägg gorde inte dagen bättre.
 
Sv: Movie maker?

Du måste spara filen som filmfil och det görs inte automatiskt i movie makern.

Tog ett bra tag för mig att komma på felet ;)
 
Sv: Movie maker?

Må, så vara. Det var dock menat som ett gott råd att har man problem med nåt på just en sida finns mycket mer än man tror i deras hjälp.
Och blir du irriterad av att man påpekar att det är fel forum (dvs att du inte följt forumrelgerna) så får du väl bli det då.
 

Liknande trådar

Tjatter Blivit inbjuden till ett 40-års firande med pirat-tema :meh: Fattar inte att folk fortfarande tycker det är kul med maskerad men men...
Svar
10
· Visningar
929
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Jag fick reda på att jag har en liten hörselnedsättning på ena örat redan för 25-30 år sedan, beskedet kom då som en överraskning. Jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 642
Senast: hastflicka
·
Hemmet Inför flytten digitaliserade jag hela min film- och TV samling för att slippa släpa med en massa DVDer som vi ändå inte har nån läsare...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
6 932
Senast: Migo
·
Kropp & Själ Som rubriken säger, finns det porr som är producerat på ett sätt som inte är "skadligt" för de som gjort den? Jag kan ärligt säga att...
2
Svar
33
· Visningar
3 014
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp