Jen80

Trådstartare
Är lite nyfiken på detta, om vilka resultat era hästar har fått av det.
Favina är Mycket mottaglig för det och blir from som ett lamm när lådan kommer fram :cool:. Hon behandlas inte med moxan direkt på akupunkturnålarna ska kanske tilläggas, utan får dem "var för sig".

Positivt? Negativt?
Seså, jag är nyfiken! Era erfarenheter tack! :D
 
En av mina hästar fick moxa på nålarna, det var det bästa tyckte hon, men den andra avskyr nålarna så hon fick moxa ovanför stället och slapp nålar.
Nu var det ett tag sen och jag kan inte säga om det hjälpte, det har definitivt inte skadat i alla fall.

Jag gillar stämningen som blir när man moxar.

/P
 

Liknande trådar

Fritid Ja, som rubriken säger... Jag är inte jägare, och är den där stadsbon som på sin höjd varit ute på svampplockning som barn (:p). Så...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
3 715
Senast: skogaliten
·
Övr. Barn Tänkte höra med er lite mer rutinerade föräldrar hur ni löser sommarsemestern med barnen? Fram till nu har jag kunnat lägga min semester...
2
Svar
31
· Visningar
2 021
Övr. Hund Hej! I år är året då det äntligen kanske blir en hund! 33 år av väntan för min del... Har haft corgi och golden innan men det har varit...
2
Svar
34
· Visningar
2 312
Senast: Roheryn
·
Foder & Strö Trodde vi hade en sådan tråd men jag letade kanske för dåligt eller så kommer den här :D Är nyfiken på hur bukefolkets grovfoderår blev...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 555
Senast: Shixle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp