MP3-spelare som går ihop med Windows 2000

sussisus

Trådstartare
Ska äntligen köpa mig en MP3-spelare, och har operativsystemet Windows 2000 i datorn.
Och hur mycket jag än tittar så står det nästan aldrig vilka operativsystem som krävs när jag läser de olika tekniska specifikationerna på nätet - jo, om det gäller Windows XP kan det stå.

Helst vill jag ha display, flashminne, ca 2GB, gärna radio men annars räcker det med att kunna lyssna på musik (bilder o videoklipp kan jag hoppa över). Finns det med vanliga batterier är det ett plus.
Finns det något vettigt under 1000 kronor?

Har ju fått nytt jobb och har minst en timmes enkelresa så det vore skönt att ha något att lyssna på.
 
Sv: MP3-spelare som går ihop med Windows 2000

Pratade med en bekant som menade på att datorns operativsystem inte är viktigt om det bara finns USB på datorn och spelaren.

Bekantingen tyckte att minst 2GB och minst 700 kr, då är det bra spelare.

Har kollat på Creatives olika spelare, och är nog inne på en Creative Zen Mozaic (en grå i så fall, absolut inte den rosa!).
 

Liknande trådar

IT & mobiler Ska köpa en Mp3-spelare till min brorsdotter som fyller år på söndag (nä, vadå lite sent ute), men jag kan ingenting om dessa. Med...
Svar
1
· Visningar
598
Senast: sussisus
·
S
IT & mobiler Jag funderar på att köpa en MP3-spelare med radio. Jag har kollat runt lite på nätet och sett att det finns många fler än jag trodde. Så...
Svar
4
· Visningar
851
Senast: Sony
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp