Bukefalos 28 år!

Mp3-spelare

L

LoveRindi

Hur laddar man hem låtar? Ska man typ koppla in spelaren i datorn eller? är det gratis att ladda hem? :confused: :confused: :confused: :confused:
 
du kopplar spelaren till datorn och sen kopierar du över mp3orna till spelaren.
låtarna får man först ladda ner till datorn
så funkar min iaf
 
Får man med nåt som man ska sätta i datorn, eller vad? Följer det ed en briksanvisning när man köper? Jag har önskat mig i julklapp och hoppas jag får en!!!
 
Till min flyttar man över genom ett speciellt program (som man får med) och en USB-kabel (som man också får med).
Det är nog olika på de olika märkerna, men oftast så är det USB...
 
Om du har en usb kontakt till salden som ska in i datorn så kommer spelaren upp som en x-tra HD i den här datorn.

Då kan du kopiera dina MP3:or tillden och så ska det fungera.

För att ta ner MP3:or så kan du använda Kazza eller DC (direkt conekkt)

Men när det gäller Kazza så varnar jag dig för att du kan få massor emd virus och trojaner med dig.

DC är nästan 100% säkert :)
 
Kazaa lite
www.kazaalite.tk Den enda pålitliga nerladdningssiten för kazaa lite (så man verkligen vet att man får lite och inte vanliga). Kazaa-lite är som kazaa fast med mindre spyware och lite bättre funktionalitet. Det är mer lättanvänt än dc, men som sagt lite mer riskabelt. Var noggrann med vad du delar ut! Alla underkataloger till den mapp du väljer delas ut! Se till att du bara delar ut de mappar du vill ska vara tillgängliga för allmänheten!

dc++
dc++ dc++, för
att ladda hem här måste man ansluta till olika servrar, och ofta måste man dela ut en viss mängd för att bli insläppt. När man väl hittat bra hubbar är det lättare att få hem vad man vill smidigt än i Kazaa, särskilt om det gäller filmer, program med mer. Lyssnar man på mainstream musik borde det gå ganska lätt att hitta det också.
 
Tack :bow:
Kazaa lite hade jag förut, men de här e ju inte min dator och vill då va lite extra försiktig :)
 

Liknande trådar

Fritid Jag behöver tips på mobilspel. Jag har spelat igenom alla Five bn (New York Mysteries, Lost lands osv) spel och söker nu nya liknande...
Svar
3
· Visningar
590
Senast: Kirre
·
IT & mobiler Behöver fixa en lösning för att det glappar så mycket att jag inte lyckas ladda datorn längre. Hur exakt behöver det vara med rätt...
Svar
17
· Visningar
829
IT & mobiler Vad kan jag göra? Har inte Spotify Premium. Har provat att starta om datorn, utan resultat. Trodde först att det var något problem hos...
Svar
5
· Visningar
864
Senast: Rie
·
Hemmet En anhörig till mig har idag en ca 20 år gammal "dum"-TV och en DVD-spelare med inspelningsbar hårddisk inkopplad via HDMI. Hen streamar...
Svar
3
· Visningar
348
Senast: lytesout95
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp