MP3- spelare

Enya

Trådstartare
Jag har en samsung mp3 spelare som man laddar via USB. har upplevt nu på det senaste att batteriet aldrig blir fulladdat hur länge jag än har det i datorn och att jag då helt enkelt inte kan lyssna på musik så länge, runt en timme. Den är 2,5 år gammal och rätt mycket använd. Kan man byta det batteriet eller är det bara att köpa ny mp3 spelare?
 
Sv: MP3- spelare

Om du inte har bytt på 2.5 år är det troligtvis ett fast inbyggt som inte går att byta, men titta i manualen för säkerhets skull.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har Youtube premium och har en del låtar nedladdade så att man kan lyssna offline. Ibland krånglar det, men det brukar lösa sig...
Svar
1
· Visningar
220
Senast: Enya
·
Hemmet En anhörig till mig har idag en ca 20 år gammal "dum"-TV och en DVD-spelare med inspelningsbar hårddisk inkopplad via HDMI. Hen streamar...
Svar
3
· Visningar
332
Senast: lytesout95
·
IT & mobiler Behöver fixa en lösning för att det glappar så mycket att jag inte lyckas ladda datorn längre. Hur exakt behöver det vara med rätt...
Svar
17
· Visningar
785
IT & mobiler Jag behöver köpa en ny tv, och jag behöver hjälp med vad jag ska titta efter. Har under flera år kollat via äppel-tv och använt flera...
2
Svar
32
· Visningar
1 463
Senast: Malinois
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp