Bukefalos 28 år!

Mp3/Usb-kabel

_Runaway_

Trådstartare
Funkar usb-uttaget i datorn till mp3-spelaren? Eller ska det vara något annat? BSå här står det på hemsidan i förklaringen till Mp3:n: "..PC kompatible via USB". Då är det vanlig Usb-uttag? För till min mobiltelefon skulle det vara en annan grej. Kanske konstig fråga, men jag är lite... ja, oteknisk..
 
Sv: Mp3/Usb-kabel

Min MP3spelare funkar alldeles utmärkt till mina USB-portar. Och det bör den du ska köpa också göra om man ser till beskrivningen.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Skulle behöva skriva av mig lite. Tycker det är svårt att få råd och förståelse när jag pratar om detta med människor i min närhet, då...
2
Svar
23
· Visningar
5 538
Senast: Nepenthe
·
Tjatter Oro i Ugglebo Den lilla byn Ugglebo breder idylliskt ut sig i ängsmark med sina timrade småhus, hagar omgivna av gärdesgårdar hyser...
22 23 24
Svar
471
· Visningar
13 884
Senast: LenaH
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
11 452
Senast: QueenLilith
·
Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
14 507

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp