Bukefalos 28 år!

elfi

Trådstartare
Idag blev jag filmad med min mobil när jag rider, eftersom jag ska skicka in till skolan jag ska gå på så min häst får följa med som skolhäst och nu när jag fört över filmerna från mobilen är dom i mp4-format och min dator accepterar inte det.

Finns det något man kan göra för att kunna öppna dom i wmv format? Wmv är väl det formatet man kan ladda upp på youtube också?

Jag vill helst inte ladda hem nåt program från någon hemsida, gjorde så förut och fick virus och skit på förra datorn. :crazy:
 
Sv: mp4?

Tror inte det, eller jag vet inte jag konverterade & laddade upp men youtube gjode nåt så den blev upp&ner.... valde annat ställe
 
Sv: mp4?

Så det går att konvertera iaf? *jag har noll koll på datorer, as usual*
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Det kanske inte är så många som vill läsa om mig men ifall nån vill veta vad som händer så tänkte jag bara skriva lite om några o lika...
2
Svar
26
· Visningar
2 434
Senast: svea
·
Kropp & Själ börjar bli tokig... har sån inre rastlöshet jämt som jag får svårare o svårare o hantera. det har kommit gradvis o blivit mkt värre sen...
Svar
2
· Visningar
3 465
Senast: vtok
·
IT & mobiler En typ ny dator, max 2 månader. Fungerade felfritt tills idag. Det blev strömavbrott och efter det så funkar den inte som den ska...
Svar
0
· Visningar
527
Senast: astronaut
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok För en dryg vecka sen så kraschade mitt minneskort i mobilen. Jag har backupat lite halvhjärtat då och då, men nu var det tyvärr ett tag...
Svar
0
· Visningar
398

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp