Bukefalos 28 år!

Har jobbat med honom när han stod på Broline. En trevlig häst, lugn å snäll va han. Inte så där kaxig som en del hingstar kan vara
 
Jag har också en efter Mr Drew! En trevlig och stabil individ, även till utseendet...:angel:
 
Hej!
Var nere på Flenmo Egendom å hade praktik 5 veckor i våras. Han var väldigt snäll och trevlig. Ingen kaxig häst! :bow:
 
Vi har en Drew-avkomma på foder.
Han är hur mysig som helst :love:
Och vilken personlighet sen,helt otroligt :idea:
 
hej (ja vet att de e sent å svara)
har också en häst efter mr drew! det är världens finaste pålle och snällaste! han e en dressyr häst nu och mycket lättlärd
 

Liknande trådar

Avel Vad har ni för erfarenhet av Van Vivaldis avkommors temperament? Har sett många men inte hanterat någon. Har också hört väldigt olika om...
Svar
12
· Visningar
496
Senast: Görel
·
Avel Hej Jag har haft 3 avkommor e mr vain alla har vart riktiga rymmare! Fantastiskt fina men busiga. Inte de andra fölen med annan pappa fr...
Svar
5
· Visningar
1 094
Senast: Marvin
·
IT & mobiler Microsoft Edge. Samsung A51. Varje gång som jag vill flytta foton från telefonen till datorn så scannar datorn in alla bilder som finns...
Svar
2
· Visningar
157
Senast: Migo
·
MR
Hästvård Om man gör MR, hur kan behandlingen förändras då? Ni som gjort MR, ändrades behandlingen för era hästar? Har någon gjort MR på hov?
Svar
12
· Visningar
722

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp