_FiA_

Trådstartare
Okej eftersom jag är lite lost i Stockholm, så undrar jag om någon vänlig själ som hittar bra i Sthlm kan förklara hur jag tar mig till butiken Mrs H. SKa ligga på Birger Jarlsgatan 9. Kommer fram till centralstationen med tåg, sedan ?:D

Försökte på Hitta.se, men får helt enkelt erkänna att någon kartläsare blir jag aldrig:angel:
 
Sv: Mrs H

Ta tunnelbanan (röda linjen) mot Ropsten eller Mörby Centrum från t-centralen, gå av vid Östermalmstorg, uppgången mot Stureplan. Då kommer du ut precis längs birger jarlsgatan, tror inte det är så långt att gå! :)
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
34 642
Senast: Hedinn
·
  • Artikel
Dagbok När jag varit ute och snurrat i världen något år, och insett att min plats inte fanns därute heller så bestämde jag mig för att fördriva...
Svar
0
· Visningar
1 338
Senast: miumiu
·
  • Låst
Kropp & Själ Hej Tog ju bort min förra tråd men problemet kvarstår. Tror inte en tråd är en universallösning men skulle behöva lite stöd ändå...
61 62 63
Svar
1 245
· Visningar
73 682
Senast: Mineur
·
Samhälle Jag och min bästa vän var ut till en uteservering i går, vi satt och pratade och drack någon cider och hade det bra. Fram emot...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 337
Senast: Fibusen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp