Sv: Msm

det är samma

(sen hur stor nytta det gör är en annan fråga - mig hjälpte det inget alls...)
 
Sv: Msm

Okey,jag är oxå lite skeptisk,men man läser ju om massvis som blivit hjälpta av det,så det kanske kan vara värt att prova??
Tips på vilket fabrikat man ska köpa?
 
Sv: Msm

tror inte det spelar någon större roll, metylsulfonylmetan är nog metylsulfonylmetan oavsett vem som gör den...
 
Sv: Msm

Man kan äta samma, inga problem.

Gjorde det i våras och gav även till hunden. Slutade snart med det, efter nån månad eller så, blev hårig som en jävla apa. Hunden med. Sen fick jag städa mer, inte förrän nu har hon i stort sett fällt all extra päls som tillkom.
 

Liknande trådar

Mat Imorgon är det våffeldagen. Hur många kommer grädda våfflor? Jag är lite sugen, men vill inte äta mer än en eller högst två, helst med...
2 3
Svar
53
· Visningar
1 478
Mat Jag är sugen på att köpa en maskin som tillverkar växtmjölk, men undrar om det är värt det. Är det någon som har en sån och vad tycker...
Svar
3
· Visningar
267
Senast: Tassa
·
Mat Vi är några barndomskamrater som ska ses i GBG för att gå ut och äta och prata ikapp oss om vad som hänt i livet sen sist sas. Bodde i...
Svar
6
· Visningar
336
Mat Jag skulle gärna vilja göra en paj att ha på buffébordet i påsk, t.ex. med fyllning av spenat och kanske fetaost. "Problemet" är att de...
2
Svar
25
· Visningar
1 150
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp