msn - delade mappar

sweep

Trådstartare
Hur gör man för att få det att funka??

Det står bara "det finns inte stöd för delade mappar" när jag försöker..
Och går jag in på hjälpen så står det:

Delade mappar kanske inte fungerar om:

Du är inloggad som en gäst utan privilegier att skicka eller ta emot filer. det är jag inte
Windows Live Messenger konfigurerades av någon som inte har administratörsprivilegier och som inte kan ge åtkomst åt andra användare. det tror jag inte???
Du och dina kontakter har ett Messenger-tillägg som hindrar delade mappar. vart ser man det tillägget då om man har det?
Du har inte installerat en säkerhetsuppdatering som krävs för delade mappar. vad för säkerthetsuppdatering???
Du har inte tillräckligt med ledigt utrymme på hårddisken. hur mycket krävs då?


Nån som vet?
 
Sv: msn - delade mappar

Högerklicka på Den här datorn|Hantera|Diskhantering
eller kör...
Kod:
%SystemRoot%\system32\compmgmt.msc /s
 
Sv: msn - delade mappar

Då måste du konvertera för att få det att funka, har inte testat sånt själv så jag vet inte. Men det finns info hos Microsoft...;)
 
Sv: msn - delade mappar

ja det var inte alls svårt att ändra formatet.. sen så har inte jag så stor disk heller (uppdelad i 3 stycken)
 
Sv: msn - delade mappar

Jag fixade det också på min, men snacka om att jag fick hjärtstillestånd när jag startade upp datorn efter och det stod "Error loading OS"!!! Höll på halva dagen och trodde att jag förlorat allt, men det var så simpelt (eller om man kan säga så) att jag fick uppdatera boot-datan och ändra till LBA i BIOS. Trodde allt hade formaterats bort så man var lite förbannad att man var så dum och promt skulle konvertera den! ;) :angel:
En sak bara, läste om det på Microsoft men har din blivit trögare i Windows?
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har bytt dator och nu installerat det allra nyaste MSN (Windows live messenger). Var ett tag sen jag använde MSN men då kunde man i...
Svar
8
· Visningar
2 643
Senast: meodeo
·
J
Hästmänniskan Känner mig som en känslo bomb redo att sprängas när som helst :( Har haft ett otroligt tufft år, och ännu är det inte över...
Svar
10
· Visningar
3 367
Senast: Fille
·
N
IT & mobiler Hejsan, tänkte bara varna alla bukare att msn virus är i farten igen. går till så att det kommer ett meddelande där det står "Happy New...
Svar
7
· Visningar
958
Senast: Royal_724
·
C
IT & mobiler Sitter vid min mammas dator, internet har inte fungerat på månader, nu har jag fått igång det (tillfälligt, mycket strul, går inte att...
2
Svar
34
· Visningar
2 966
Senast: Ragatan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp