msn fråga

T

Tjalfe

Såg när jag loggade in på min msn att det kommit en ny version. laddade hem den och upptäckte att ALLA adresser som jag tidigare tagit bort ligger där! Det är 100-tals och det tar evigheter för datorn att ladda upp alla så allt blir ju helt segt innan det har hunnit laddas upp! Annars för den nya versionen bra, roligt att man kunde ändra färg och sånna grejjer. Men hur tusan får jag bort alla gamla adresser? kan ju inte sitta och radera dom en och en....
 
Sv: msn fråga

Sådär är det för mig också, har Windows live messenger. Och alla "gamla" adresser har fått sig en egen mapp... Fast mej stör det som tur är inte så mkt.
 
Sv: msn fråga

Lustigt, mitt är precis som vanligt med den nya versionen (ja, samma kontakter kvar osv alltså).. Men jag passar på att kapa tråden lite.

Har de tagit bort vad-lyssnar-jag-på-funktionen i den nya versionen? Vart "sätter man på" musiken annars?
 
Sv: msn fråga

jag har ju stängt ner den "mappen" men varje gång jag startar så ska ju datorn ladda upp alla dom iaf:(
 
Sv: msn fråga

Jag är grymt besviken på den nya versionen... :mad:

Går det inte att få tillbaka den gamla på något sätt?
 
Sv: msn fråga

Allra nyaste versionen av Live messenger, där man det är hetl annorlunda om man ska byta visningsbild å sånt är HELT värdelös...
SÅ SEEEEG man blir galen...
Ska man få upp fönstret med smajlisar som man inte kan kortkomandot på ( alltså sina egna) tar de hur LÅNG tid som helst :mad:
 
Sv: msn fråga

Går det att få tag på den i svensk version eller är det bara den engelska versionen?
 
Sv: msn fråga

Om du söker på Microsofts svenska sida hittar du 7.5 där

Eller så söker du på nån sökmotor "MSN 7.5 svensk" så hamnar du på Microsofts svenska sida :angel:
 
Sv: msn fråga

Jag har 7.5 :P bytte aldrig p.g.a en del olika saker....
sen har jag msn msg+ och diskovery som tillägg också;)
så jag har typ alla funktioner livemess.... har:banana:
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 870
Senast: jemeni
·
Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
12 526
Senast: Nahar
·
  • Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
1 708
Senast: Rie
·
Samhälle Skriver den här tråden som spin-off på tråden om minskat bilåkande. Jag - och några fler - ser ju bilen som EN faktor av många när det...
2
Svar
32
· Visningar
2 472
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp