MSN i mobilen

flugskit

Trådstartare
Finns det någon vänlig själ här som hade kunnat förklara för mig hur man får MSN i mobilen? :confused: :angel:

Ibland när man har allt för tråkigt på något datorbefriat ställe så känner man att det hade suttit fint med lite msn:ande :D




Sååååååååå säg mig nu hur man gör :bump: :bump: :D
 
Sv: MSN i mobilen

Lånar din tråd lite.

Jag har åxå funderat på det väldigt länge. Men kostar det något? och i så fall vad?
 
Sv: MSN i mobilen

Taaaaaaaaaaaaaack! :bow: :D


Edit: Jag hittar det inte. Det enda jag hittar är nå skit som kostar 2kr/mottaget/skickat meddelande. Det ska ju finnas ngt program som man kan ladda ner till mobilen? Eller jag kanske är helt ute och cyklar..
 
Senast ändrad:
Sv: MSN i mobilen

Hm, det där har jag provat jättemkt att få. Men jag har för mig att jag har läst nån gång att man bara kan ha det om man har typ vodafone, telia och comviq eller så, iaf de stora såna. Själv har man halebop och det går inte för mig...
 
Sv: MSN i mobilen

Har du 3g så kan du köra agilemessenger, kostar 29kr/månad.

Mvh
Möller
 
Sv: MSN i mobilen

Det finns en ny mobil, minns inte alls vad den heter, men hela mobilen är uppbyggd efter windows, så du kan surfa precis som vid datorn och använda msn precis som det ser ut på datan. En fd jobbarkompis köpte en sån mobil.
 
Sv: MSN i mobilen

Jag provade att fixa det, tog att jag hade Telia. Och ja, jag lyckades, jag fick några sms om grejs. Men sen fattar jag nada, har ingen aning om hur man får upp kontaktlistan och så. Det står att man ska skicka sms som det ska stå KL på, men var hamnar kontaktlistan då, och måste man inte vara ute o wappa sas. Vet nån ?
 
Sv: MSN i mobilen

Det verkar som det.. :/

Har fått höra att man ska gå in på www.jabber.nu och tanka ner det där programmet och sen överföra till mobilen. Har dock inte provat, har ingen kabel mellan datorn & telefonen :/
 

Liknande trådar

IT & mobiler Håller på att tappa det helt. Har haft en Huawei 20 Pro i över 4 år, det är den bästa mobilen jag haft och jag hade köpt en sån igen...
2
Svar
22
· Visningar
1 275
Senast: Rie
·
Relationer Jag har haft några vänner genom åren som ägnar sig åt att ställa in, avboka eller omboka träffar, ibland med kort varsel. Jag funderar...
14 15 16
Svar
313
· Visningar
10 759
Senast: Saeta
·
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
1 013
Senast: tanten
·
Fritid Ja, som rubriken säger... Jag är inte jägare, och är den där stadsbon som på sin höjd varit ute på svampplockning som barn (:p). Så...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
3 577
Senast: skogaliten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp