MSN problem

Status
Stängd för vidare inlägg.
C

Cronis

Jag har använt msn i flera åt utan några konstigheter. Idag när jag skulle logga in så går det inte.
Står att jag måste uppdatera msn, för att kunna fortsätta. Då jag för en tid sedan uppdaterade msn, till det "jätte häftiga msn live", ogillade programmet, och bytte sedan tillbaka efter många om och men till det vanliga programmet, dvs versionen under. Nu har jag Msn messenger 7.5 och jag vill inte ha något annat.

Måste jag verkligen installera den där nya, vilket är en "live" version. Som jag ogillar som satan.

Hjälp.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Lite kort: dottern köpte en års-"prenumeration" från Adobe, då hon skulle gå en onlinekurs i digital kommunikation och behövde...
2
Svar
20
· Visningar
873
Senast: Tonto
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 869
Senast: Niyama
·
Gravid - 1år Jag visste inte om jag skulle fortsätta i min första tråd "vem tar du med till förlossningen?" eller om jag skulle skapa en helt ny...
2
Svar
22
· Visningar
3 350
Senast: Milosari
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 848
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp