MSN, snabba svar tack!

Sorbe

Trådstartare
[Lägger det här eftersom jag behöver snabba svar.

Som många vet måste man ju uppdatera msn, det funkar inte på min dator, den säger att jag inte har tillåtelse att göra det.
Det kan nog bero på att jag eh, ja, strunt samma, jag klickade lite för mycket när jag försökte få bort hela skiten. :rofl:]

Så jag tänkte att jag ska ta bort min nuvarande msn helt och hållet från datorn och se om det går att installera om allt, men vart tusan raderar man programmet från datorn? Någon som kan hjälpa mig? :D
Har Windows XP.
 
Sv: MSN, snabba svar tack!

Kontrollpanelen- lägga till/ta bort program, där letar du reda på msn och tar bort.

Så fungerar det på min dator iaf.
 
Sv: MSN, snabba svar tack!

Kontrollpanelen -> Lägg till/ta bort program
 
Sv: MSN, snabba svar tack!

Gah!

"You do not have the permissions required to install Windows Live Messenger on this computer. Please contact a person who has full permissions on this computer."

Gah! What to do?
 
Sv: MSN, snabba svar tack!

FInns det fler användare än du på datorn? Det måste vara den som är admin som kan göra de..
 
Sv: MSN, snabba svar tack!

Gå in i kontrollpanelen -> användarkonton och kolla om du har administarörsbefogenhet på ditt konto..

Det "ska" du egentligen ha om du har det enda kontot på datorn.
 
Sv: MSN, snabba svar tack!

Det står att jag är datorns administratör, men det funkar ju iaf inte?
 
Sv: MSN, snabba svar tack!

Är det Vista du har? Jag har för mig att det finns en inställning någonstans som låser ens möjligheter att göra vissa saker med datorn; du måste således avaktivera den inställningen för att själv kunna avinstallera/installera programmet.
 
Senast ändrad:
Sv: MSN, snabba svar tack!

Har du kikat på "Ange programåtkomst och standardprogram"?
Kollat inställningar i "Användarkonton"?
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Nu under våren har jag gått på ett flertal anställningsintervjuer och även gjort personlighetstester i samband med...
Svar
4
· Visningar
1 826
Senast: cewe
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har inte haft den minsta tid att sätta mig ner och skriva om förra veckans ridlektioner, då mitt schema har varit fullspäckat varje...
Svar
0
· Visningar
873
Senast: cassiopeja
·
IT & mobiler Min dator dog i februari och sedan dess har den vägrat starta. I går äntligen fick jag den "lagad" av en snäll kille och det som var fel...
Svar
8
· Visningar
1 665
Senast: Araminta
·
K
IT & mobiler Rörig rubrik, men jag ska förklara så gott jag kan. I somras köpte jag en FujitsuSiemens med förinstallerat Vista. Datorn i sig är...
2
Svar
22
· Visningar
2 572
Senast: maria85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Katter och spädbarn
  • Uppdateringstråd 29
  • Resultat på HD-röntgen

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp