S

SomethingCorporate

Håller på att sy kläder till min naknahund och försöker hitta något att sy muddar av.
Vad använder folk?
Har försökt googla och det enda jag hittat är muddväv och vad jag förstår så är dom alltså 1 meter breda så alltså viker man till dom själv?

Jag vill bara höra att jag har förstått rätt innan jag beställer hem fel sak.
 
Sv: Mudd

Gå in på en välsorterad tygaffär, de borde kunna hjälpa dig. Jag menar, det måste finnas färdiga att bara sy på. De som syr sina egna kläder, eller till barnen måste ju få sina grejer någonstans.
 
Sv: Mudd

En del muddväv säljs på bredd och en del säljs på "tub". Vilket som är iallafall väldigt enkla att vika till till en lagomt stor mudd för vad man nu vill ha. :)
 
Sv: Mudd

Juppi man viker själv. Kanske en liten bild när du är klar?
 

Liknande trådar

Relationer Jag träffade en granne på ICA idag. Vi ska träffas några stycken med barn och grilla whamburgare på söndag och jag sa till grannen att...
2
Svar
32
· Visningar
3 665
Senast: Pratsch
·
Relationer Hej! En situation som känns som ett svek för mig men som jag måste få hjälp med att reda ut annars känns det som att vår relation är...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
9 143
Kropp & Själ Vi försöker hjälpa en vän till min mamma som nyss än en gång blivit katastrofdåligt bemött av vården, jag är så arg att jag kokar varje...
Svar
19
· Visningar
2 685
Senast: Saigon
·
Skola & Jobb Började nytt jobb för 2 veckor sedan. Ingen överlämning har funnits eller upplärning utav arbetsuppgifter, utan jag får springa och ta...
2
Svar
37
· Visningar
4 289
Senast: Soapbubble
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp