Mulle undrar:

Lena Furberg

Trådstartare
Mulle undrar: Finns där någon tidsgräns för hur länge en häst får stå stilla (utan att backa etc) framför ett hinder innan den blir utesluten? En första vägran alltså men hästen blir stående stilla. Får den stå där hur länge som helst?

(Jag vet inte exakt vad han ska ha den informationen till, men jag kan ju gissa... :angel: )
 
Mulle undrar: Finns där någon tidsgräns för hur länge en häst får stå stilla (utan att backa etc) framför ett hinder innan den blir utesluten? En första vägran alltså men hästen blir stående stilla. Får den stå där hur länge som helst?

(Jag vet inte exakt vad han ska ha den informationen till, men jag kan ju gissa... :angel: )
Åh Mulle ❤️
Ser framför mig olika scenation han kan tänkas hitta på med den informationen.

Jag har inte läst varenda Mulle, och kommer definitivt inte ihåg alla. Men tack vare denna fråga såg jag precis framför mig allehanda upptåg Mulle kunde hitta på om Molly fick för sig att prova lite andra grenar än de vanliga hopp och dressyr, i en tävlingssituation. Oklart om det är något jag en gång läst, eller något jag just fantiserade ihop.

Tänker mig grenar med moment som de inom WE, vissa westerngrenar, bruks och liknande.
Om det gjorts kanske något Mullefan kan tipsa mig om var jag kan lyckas hitta just sådana avsnitt och läsa (igen?)

Du ser @Lena Furberg hur Mulle liksom i rotad djupt i mig ända sedan barndomen .
Tack, jag säger bara tack ❤️
 
Eftersom det är Mulle vi talar om så funderar jag på vad som händer efter de där 45 sekunderna... Han är ju utesluten, men hur får de bort honom från banan? Han kommer ju förmodligen fortfarande vägra röra på sig. Tänker mig att de kanske bogserar ut honom med traktor, som tjuren Ferdinand!
 

Liknande trådar

Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 210
Senast: zarmino
·
Ridning Jag har två o lika frågor så hoppas att det är okej att jag skriver dom i samma inlägg ❤️ Men det första som jag undrar är bara på ett...
2
Svar
24
· Visningar
2 241
Fritid Ska på GHS i februari och har köpt biljetter ihop med en kompis. Då det är heldag på lördagen så tänkte jag att jag dyker upp lite...
Svar
17
· Visningar
752
Senast: Squie
·
Anläggning Har en relativt liten beteshage till mina hästar på ca 1ha som jag tycker växter riktigt dåligt och jag skulle behöva lägga på någon...
Svar
10
· Visningar
842

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Hat
  • Boräntorna
  • Trött

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp