Bukefalos 28 år!

Mullvaden kanal 5

stjarnhimmel

Trådstartare
Är det någon som också kollar på programmet Mullvaden på kanal 5? Vem är mullvad? Vem är det inte?
 
Ja, jag har sett de första två avsnitten. Tyckte att det var strålande när det gick på Kanal 5 någon gång när jag gick på gymnasiet så det blir kul att följa detta 😊
 
Ja, jag har sett de första två avsnitten. Tyckte att det var strålande när det gick på Kanal 5 någon gång när jag gick på gymnasiet så det blir kul att följa detta 😊
Har du någon tanke om vem som är mullvad? Eller vem som inte är det? ;)
 
Har du någon tanke om vem som är mullvad? Eller vem som inte är det? ;)
Inte än! Agneta Sjödin känns i och för sig väldigt konstig och lite OTT men jag vet inte hur hon är när hon inte är programledare så att säga. Sedan är ju Edvin också väldigt ”mycket” - honom är jag dock mycket förtjust i.

Vad tror du?
 
Inte än! Agneta Sjödin känns i och för sig väldigt konstig och lite OTT men jag vet inte hur hon är när hon inte är programledare så att säga. Sedan är ju Edvin också väldigt ”mycket” - honom är jag dock mycket förtjust i.

Vad tror du?
Min spontana känsla är Carina. Jag har dock bara sett första avsnittet.
Hasse kändes lite för mkt för att vara mullvaden - som att han spelade.
Men i banan så tänkte jag att Carina inte gjorde så mkt samt att hon var negativ i början och typ sa att "Vi kommer inte klara det på 20 minuter."
Även tex Nassim, Ola, hade stunder då de inte gjorde så mkt.
Men det kan ju ha varit någon som var aktiv och försökte leda dom fel.
 
Inte än! Agneta Sjödin känns i och för sig väldigt konstig och lite OTT men jag vet inte hur hon är när hon inte är programledare så att säga. Sedan är ju Edvin också väldigt ”mycket” - honom är jag dock mycket förtjust i.

Vad tror du?
Ja det verkade som att många av deltagarna trodde på Agneta. Att de verkade tycka att hon var lurig.
 
Min spontana känsla är Carina. Jag har dock bara sett första avsnittet.
Hasse kändes lite för mkt för att vara mullvaden - som att han spelade.
Men i banan så tänkte jag att Carina inte gjorde så mkt samt att hon var negativ i början och typ sa att "Vi kommer inte klara det på 20 minuter."
Även tex Nassim, Ola, hade stunder då de inte gjorde så mkt.
Men det kan ju ha varit någon som var aktiv och försökte leda dom fel.
Jag har också funderat på Carina, Ola och Nassim. Mest för att Carina skulle vara så oväntat och killarna för att de är så lågmälda och lite tillbakadragna. Jag har sett bäst i test en del och tyckte att deras energi inför testen var mycket mer aktiv och uppspelt och det har de inte visat här i någon utmaning än.

Funderar också på Anders, tycker han är lite lurig. Även Staffan är en kandidat, tycker han är en oväntad person redan i deltagandet.

Å andra sidan såg jag alla programmen i de tidigare säsongerna och gissade alltid fel. :D
Så mina misstankar är kanske inte så mycket att hänga i julgranen!
 
Jag har också funderat på Carina, Ola och Nassim. Mest för att Carina skulle vara så oväntat och killarna för att de är så lågmälda och lite tillbakadragna. Jag har sett bäst i test en del och tyckte att deras energi inför testen var mycket mer aktiv och uppspelt och det har de inte visat här i någon utmaning än.

Funderar också på Anders, tycker han är lite lurig. Även Staffan är en kandidat, tycker han är en oväntad person redan i deltagandet.

Å andra sidan såg jag alla programmen i de tidigare säsongerna och gissade alltid fel. :D
Så mina misstankar är kanske inte så mycket att hänga i julgranen!
Ja Nassim har jag uppfattat mer energifull i andra sammanhang. Som att han håller tillbaka.

Haha men jag tror ungefär lika.
Främst Carina.
I andra hand Staffan
Sen Ola, Nassim
Sen Edvin.
Hasse trodde jag inte på, kändes som han var för mkt i första avsnittet.
Anders, Agneta, Ellen och klara tror jag inte på.
Men man vet ju aldrig,,, kanske har helt fel.
 
Ellen är lurig. Hon är betydligt smartare än vad hon ger sken av, uppfattat henne som klurig. Blir inte förvånad om hon vinner eller visar sig vara mullvaden.

Jag lutar dock mer och mer åt Staffan och Ola efter dagens program. Lite mindre åt Nassim men ff tveksam on Carina.
 
Jag gillar programmet! Har ingen susning om vem mullvaden är dock :D tyckte dock att det var lite kul att de ville dricka gravöl när de är på Wenngarns slott där det varit nykterhetsanstalt tidigare :D
 
Jag tror på Ellen efter gårdagens avsnitt… tror jag 😄 det skulle ju vara smart att ingå i en mindre gruppering såsom den hon har med Edvin och Klara, och så är hon så energisk och ”hetsig” att jag tror hon kan kollra bort vem som helst.

Annars är Nassim väldigt långt ifrån sitt vanliga jag tycks det mig (som ni andra sagt). Han brukar ju vara mycket mer högljudd och ”centre of attention” än han är här.
 
Jag kunde inte vänta så jag såg avsnitt tre på play.... och nu ställde de till det i huvudet på mig...
Vad fasiken....
 
Varför misstänker ingen Edvin? Jag tycker han spelar väldigt mycket, han är nog smartare än många tror.
Jag sa upp mitt discovery+ som gick ut idag, kan jag se resten när det läggs ut nån annanstans?
 
Samtidigt så tror jag att det kan vara Ellen. Hennes ettriga stil för att vinna kan ju luras totalt!
Ja det är lite lurigt.. Jag tänkte också så... men samtidigt verkar hon vara full av energi även i andra sammanhang.
Men det där med nycklarna i förra programmet var ju lite misstänksamt...:confused:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter En svensk version av programmet ”Race across the world” kommer till Kanal 5. Där ska tio kändisar ta sig över en kontinent, utan flyg...
Svar
0
· Visningar
112
Senast: Gunnar
·
Fordon Samtliga kanaler på bilradion brusar bara. Den hittar heller inga kanaler om jag gör en sökning. Vad kan vara fel och vad gör jag åt det?
5 6 7
Svar
137
· Visningar
5 052
Senast: Inte_Ung
·
Skola & Jobb Känner mig lite okunnig här. Finns det någon som kan upplysa mig lite? Jag kollar på ett avsnitt från Highwall thru hell. Det pratas ju...
Svar
8
· Visningar
561
Senast: hastflicka
·
Hemmet Trillade in på en kanal på Youtube, en finsk tjej som städar gratis åt andra som verkligen behöver det. Det braiga är att hon...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 993
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp