Muppig windows media player

W

Wildty

Jag är asdålig på datorer och vill få expertis-hjälp. När jag försöker gå in på min Windows media player så kan jag klicka max tre gånger, sen låser det sig!:mad:
Blir vansinnig! Jag vill rensa bort en massa filmer som ligger där men kommer inte åt. Nån som vet vad jag ska göra? Plez:confused:
 
Sv: Muppig windows media player

Vad är det du försöker rensa? Jag förstod nog inte riktigt. Filmerna ligger ju inte i själva Media Playern utan någonstans på din hårddisk. Men du kanske menade någon typ av playlist eller?
 
Sv: Muppig windows media player

Vart på datorn ligger de då? Jag har letat som en dåre...
Nu har jag iaf uppdaterat programmet, och nu funkar det att gå in på den.
Jag ville rensa bort en massa reklamfilmer och andra små klipp som av nån anledning sparas kvar i Mediaplayer efter att man tittat på dem.
Som sagt är jag dator-ignorant...:p
 

Liknande trådar

L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 041
Senast: LiviaFilippa
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
4 018
Senast: Sasse
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
7 020
L
  • Artikel
Dagbok Tills nu så trodde jag ALDRIG att nåt sånthär skulle hända för mig. Eller egentligen så hela mitt liv är ju som jag aldrig trodde att...
2
Svar
35
· Visningar
2 256
Senast: zuli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp