Emtherlia

Trådstartare
Jag har precis sett Rocket Man (om Elton John) och Bohemian Rhapsody (om Queen) och har en enkel fråga:

Vilken artist eller grupp skulle ni vilja se en spelfilm om? :)
 
Är det för att ni gillar musiken eller för att ni tror de har en intressant historia? :)
För mig är det både ock, gillar musiken sen tror jag de har en härlig historia bakom hur de "blev till" så att säga. Sett en livekonsert med dom och ledsångaren Joakim var helt magisk, då var jag inte så inne i dom som jag är idag. Så ja det hade varit intressant att se, just nu nöjer ja mig med att följa dom på fb där de uppdaterar me lite gott och blandat. De är väldigt intresserade av historia så poppar upp lite inlägg då och då, samt annat roligt. :)
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 304
Senast: jemeni
·
Fordon För närvarande är det som skrivs nedan verkligen bara på spåna- och kolla-stadiet, men jag tänkte göra en tråd på Buke för att se om här...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 971
Senast: Otherside
·
Kropp & Själ Varning för långt inlägg, men jag hopps att ni orkar läsa och svara på mina frågor i slutet. Igår fick jag domen, utmattningssyndrom...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
14 404
Senast: Trott
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
57
· Visningar
10 639
Senast: flera_00
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp