Musikhjälpen!

Lilla

Trådstartare
Här diskuterar vi allt kring musikhjälpen!
Tittar ni? Skänker ni pengar? Vilken artist ser ni mest fram emot? Vad tycker ni om programledarna? (Jag tycker att dom är toppen)
 
Jag gillar årets programledare! Jag tror det kommer bli kanon. MH är lika självklart för mig som julskinkan på julafton. Jag skänker alltid en hel del och kollar så mycket jag hinner, och lyssnar på jobbet. Bästa veckan!
 
Om det någon vecka per år som man skulle få vara hemma och följa tvn så är detta veckan som jag valt. Nobellfesten och musikhjälpen, skall bänka mig ikväll. Hoppas mycket pengar samlas in. Skall gå in och önska låt och något brukar man vara med och ge till, buda på.
 

Liknande trådar

Kultur Nu börjar äntligen årets Så mycket bättre! Här kan vi diskutera avsnitten! Själv tjuvkikar jag på kvällens avsnitt nu men vi kan väl...
2
Svar
21
· Visningar
1 437
Senast: zaching
·
Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
20 249
Senast: Rie
·
Utrustning Hejsan! Diskuterade sadlar med en stallkamrat och hur olika personer gör med sadlar. Har ni en sadel som är utprovad till just er häst...
Svar
6
· Visningar
622
Kropp & Själ Tillvaron kan ofta mest bestå av måsten och borden. Och tråkigheter. Eller bara jämntjock strävan framåt. Men det brukar ändå finnas...
2
Svar
31
· Visningar
1 869
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp