Mustangfoder?

Ava22

Trådstartare
Ngn som börjat fodra med det nya mustangfodret? Min häst har precis börjat äta det, och han gillar det=)
Skulle vilja ha lite reaktioner på det! :)
 
Var och köpte det igår, skall börja med det idag. Har bytt fråån Krafft groov till Mustang breed. Vi får se hur det går! Enligt foderförsäljaren skulle mustangfodret vara bättre eftersom det var ångkokt. Kostar något mindre också :D
 
Låter spännande, vad är det för värden på Mustang breed och vad kostar det? Var kan man köpa det? :bow:
/Hanna
 
Jag har köpt det här i Växjö, hon som fixade det, fick tipset från en kille som var på en stor hästtävling där han var för att promota fodret. Han körde sedan hem en pall till oss.
Nu betalade vi 90 kr säcken (25 kg).
:d
 
Sv: Mustangfoder?

Jag ger min ponny mustang-orginal...eftersom hon lätt blir för pigg och mustang orginal innehåller inte ett deug havre!! :D
 
Sv: Re: Mustangfoder?

Värden på Mustang Breed:
MJ 9,5
Smrp 95
Ca 6
P 5
Mg 3
 

Liknande trådar

Hästvård I fredags kväll när jag hämtade hem hästarna från sommarhagen såg min lilla (156 cm, nordsvensk/varmblod) ut så här. Självklart ringdes...
2
Svar
39
· Visningar
3 592
Kultur På tisdag åker jag och dottern till Stockholm på utflykt, vi har lite idéer om vilja museum vi vill se men jag tänkte kolla om det finns...
Svar
18
· Visningar
573
Senast: Snurrfian
·
Hästvård Måste få lite feedback och höra om nån har några liknande erfarenheter. Min häst som blir 6 år i år visade sig ha mask, 600 på lilla...
Svar
5
· Visningar
582
Senast: lundsbo
·
Hästvård Hej! Va ute och red gör 1,5 månad sen och hästen tappade en sko i galopp och började halta. Vi gick hem och hovslagaren kom dagen efter...
2
Svar
21
· Visningar
702

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Har ditt hushåll (minst) en Smart TV?
Tillbaka
Upp