Mustangfoder?

Ava22

Trådstartare
Ngn som börjat fodra med det nya mustangfodret? Min häst har precis börjat äta det, och han gillar det=)
Skulle vilja ha lite reaktioner på det! :)
 
Var och köpte det igår, skall börja med det idag. Har bytt fråån Krafft groov till Mustang breed. Vi får se hur det går! Enligt foderförsäljaren skulle mustangfodret vara bättre eftersom det var ångkokt. Kostar något mindre också :D
 
Låter spännande, vad är det för värden på Mustang breed och vad kostar det? Var kan man köpa det? :bow:
/Hanna
 
Jag har köpt det här i Växjö, hon som fixade det, fick tipset från en kille som var på en stor hästtävling där han var för att promota fodret. Han körde sedan hem en pall till oss.
Nu betalade vi 90 kr säcken (25 kg).
:d
 
Sv: Mustangfoder?

Jag ger min ponny mustang-orginal...eftersom hon lätt blir för pigg och mustang orginal innehåller inte ett deug havre!! :D
 
Sv: Re: Mustangfoder?

Värden på Mustang Breed:
MJ 9,5
Smrp 95
Ca 6
P 5
Mg 3
 

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Första gången jag eventuellt kommer fodra högdräktigt sto nästa vår. (Näringsbehov har jag koll på. ) Men nu när jag sitter och...
Svar
6
· Visningar
616
Senast: Freazer
·
Hästvård Jag behöver lite hjälp med att fundera. I september fick jag en känsla att en av mina hästar mådde dåligt. Det fanns inget mer än...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 281
Kropp & Själ Jag har precis fått diagnosen mikroskopisk colit och ska börja medicinera med kortison. Jag är både taggad och orolig, så skönt att få...
Svar
13
· Visningar
709
Senast: TinyWiny
·
Foder & Strö Funderar över om det finns nån forskning kring hur länge en häst behöver tugga för att känna sig nöjd/mätt? Jag vet att hästar inte ska...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
9 003
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp