Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Mustangfoder

K

Kenaz

Har börjat ge Mustang Original till en häst som är väldigt petig med maten. Mustangfodret är ju smaksatt med äpple vilket gör att denna häst mumsar kraftfoder som bara den :d

E

elronne

Idag var jag och köpte Mustang Original, då fick jag höra att det var smaksatt med äpple.
I förra veckan köpte jag nämnligen deras vitaminer(pulver) hästen verkade verkligen gilla det! Jag tyckte det luktade gott. Men visste inte det var äpple.KUL! :rofl:
Jag hoppas pållen är lika förtjust i pelletsen, men det tro jag! :banana:

G

Gilan

hej jag har börjat med mustang müsli utan havre.. den innehåller bla. morötter och är dessutom smaksatt med äplle..min häst älskar det...=)

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 6303 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Fritid Jag samlar på leksaks- och modellbilar. Jag är ingen storsamlare, och har mer leksaksbilar än modellbilar eftersom det delvis är...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
2 913
Hästvård Igår var vi till veterinären och fick konstaterat att en slemsäck är inflammerad. Har i princip aldrig hört talas om detta så blir lite...
Svar
7
· Visningar
385
Utrustning Jag är lite nyfiken att höra era åsikter gällande benskydd och andra skydd man sätter på hästen. -Använder ni skydd eller inte? - varför...
2
Svar
34
· Visningar
1 772
Avel Hej! Är nyfiken på om någon känner till några hästar och hur de blivit som är linjeavlade på Argentinus. ☺️
Svar
1
· Visningar
192

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Veka kotor och x bent
  • Medryttartråden

Omröstningar