Musto / John Whitaker

L

_LeLLe89_

det är väl ingen större skillnad på dom jackorna va? vilken är billigast? :)
 
Haha :banana:
Whitakern kostar nog typ 1500 för den fodrade, ca 900 utan foder. Har en kompis som har en sån fodrad, hon älskar den.
Har själv en fodrad (typ likadan) fast från Equiline, den är inte heller så dum :cool: Kostar nog ungefär lika mkt.
 
skojjar du?
är Whitkaer jackan billigare?..jag trodde den va mycket dyrare,,,MUSTO e kanske bättre då..man kan ha den jackan varma dagar utan att man svettas! och den e as go å varm på vintern..alltid gosig
 
gillar deras regnjacka och ridregnbyxor... häftiga...
Vet du någon som säljer här i Sverige? :p

Älskar förresten min MUSTO över allt annat.. ingen jacka kan mäta sig med den. mjuk och skön och nästan aldrig för varm...
 
Går det att få tag i Kingsland någonstans i sverige? :d
Är det ett "dyrt" märke ?
 
Musto kanske kostar ca 1200 tror de ligger något under Whitaker iaf. Vill ha en sån, vart köper man dem?
 
D e nog sant, trodde dem hade här hemma för 1200 förr men nu kostade den 1800... JW-jackan e snyggare iaf=)
 
Re: Kingsland!!

jag har varit inne på kingslands hemsida..men de skriver ju itne ut Priser!..har skickat efter katalog..den jackan va ju snögg!
De har snygga grejer där!
 
Re: Kingsland!!

Du kanske kan maila Lin Kingsrød (lin@kingsland.no) och fråga om det finns nån återförsäljare i Sverige!

:)
 
Re: Kingsland!!

Är väldigt nöjd med min jacka! Men dom är vääääldigt stora i stl, jag har xs, skulle kunne ha xxs också! Den är som en medium ungefär! Jag är 176cm.
 
Re: Kingsland!!

JW-jackan andas ju o känns sval när det är varmt o värmer när det är kallt. Den fodrade modellen alltså.
Det är möjligt de har gått upp nån 100-lapp nu, kostar kanske 1600 lr nåt nu?
Den ofodrade såg jag pris på 900 i falsterbo, möjligt att det va reapris/mässpris o att de kan va dyrare annars. Väldigt snygga e dom!
Är nån intr av nåt billigare har Börjes en kopia på JW-jackan (det är Kingston som gör den, tror den kostar 300 o finns i rött o ljusblått, helt ok jacka det oxå).
 
Re: Kingsland!!

Nej man ska inte ha kopia!..man ska ju ha de riktigt materiaet...det är det som är bra..
den JW jackan den är precis som MUSTO fasst den heter då JW..ehhe den är sval å go på sommaren och varm å go på vintern..perfekt jacka!..älskar nog bägge då!..får la köpa en JW jacka också..älskra ju jackor!
 
Re: Kingsland!!

Jag tycker personligen att materialet i mustojackorna är snyggare än JW (mer 'peachad' könsla). Jag gillar verkligen min musto FÖRUTOM att den är lite bullig i modellen så jag ser kanontjock ut... :o
 
Re: Kingsland!!

haha, jo jag ser också tjock ut i min..trodde faktiskt att de var små i storlekarna..men jag köpte en S skulle nog behövt en XS...aja de får man köpa nästa gång..
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Med ett år kvar till sjuttio ljus i födelsedagstårtan kan fortfarande inget stoppa ryttarlegendaren John Whitaker från en OS-satsning...
Svar
0
· Visningar
142
Senast: Gunnar
·
Utrustning Tjo, behöver någon att bolla lite täckestankar med! Köpte en till häst förra veckan (oops) som liksom min första vill ha kläder...
Svar
14
· Visningar
788
Senast: MiniLi
·
Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
7
· Visningar
216
Senast: Hazel
·
Utrustning Tjo, någon som vet hur de olika märkena på rundbalsnät ligger i storlek? Vi har haft dom från granngården, hansbro sport lr va dom nu...
Svar
4
· Visningar
397

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp