Bukefalos 28 år!

Mycket intressant intervju - rekommenderas!

Sv: Mycket intressant intervju - rekommenderas!

Den började lite segt men sen kan jag inte mer än hålla med dig. Riktigt intressant.
 
Sv: Mycket intressant intervju - rekommenderas!

Vad handlar den om? Skriv garna en teaser sa man kan avgora om man vill lyssna eller ej.
 
Sv: Mycket intressant intervju - rekommenderas!

Vad handlar den om? Skriv garna en teaser sa man kan avgora om man vill lyssna eller ej.

Åh, du skulle absolut tycka om den :-) Den handlar om det lilla barnets anknytning och den gjorde mig så glad, för den gav mig lite bekräftelse på att jag gjort rätt med min lilla tjejj, trots åtskilliga "goda råd" om att jag borde vara tuffare, "härda" henne osv osv.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Om intervjuare efter en intervju har gjorts och referenser ringts upp frågar efter ens löneanspråk, kan det innebära att man är deras...
Svar
13
· Visningar
1 039
Hemmet Inspirerad av en annan tråd och för att inte trådkapa blir jag lite nyfiken på vad folk har för intressanta och gärna positiva anekdoter...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 225
Senast: nejlica
·
Avel Hur snabbt efter fölning börjar ni rida era ston? Om de vart ridna under tiden lätt o är något äldre. Mitt sto är 15 och blir hennes...
Svar
11
· Visningar
1 255
Senast: Teilani
·
Hästmänniskan Har just lyssnat på nya Ridpodden. Intressant ämne, men vem är målgruppen? Varför ställer Christian Olsson frågor som om lyssnaren...
Svar
15
· Visningar
1 542
Senast: Piaff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Matskålar utan nickel
  • Hög matskål
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp