MYCKET positivt överaskad!

C

chrisse

Måste säga att jag är mycket positivt överaskad av de s.k. "islandsstigbyglarna".
Köpte ett par och provred i. (ej lättviktsmodellen).

Men jag har ALDRIG känt att jag haft så bra stög, liksom hela delen av fotsulan var i bygeln och det kändes "woow" typ!!

Ville bara berätta det!! :bump: :bump:
 
Jag är också nybörjare på islandsstigbyglar, och det är väldigt bra att dom har den utformningen dom har . Bara att sätta foten i. Men jag tycker mina är tunga. mvh Superbusan
 
Håller med dig! red mkt med islandsstigbyglar förr då jag inte hade några egna och lånade ett par av en kompis i samma stall. har funderat på att köpa ett par egna. Tycker att de är helt underbara!
 
Välkommen i skaran av islandsstigbygel användare som inte har islandshäst. Min gubbe vägrar använda några andra. Han får ont i benet av vanliga stigbyglar säjer han. Men jag ska köpa mej ett par färgade lättviktare. Så att jag kan färgmatcha med saedlgjord, schabrak och benskydd. Det måste bara bli urläckert.
 
jag kommer nog köpa ett par lättviktare också/istället för nu har jag vanliga och liiiite för tunga tycker jag dom är bara men stödet i foten/benet var ju :love: (det behöver jag med min dåliga sits)
 
:idea: Varför har jag aldrig tänkt på det tidigare? Lät som en kanonidé! Det måste jag helt enkelt prova!
 

Liknande trådar

Utrustning Hejsan! Jag har precis, idag, börjat rida vilket varit en dröm jag haft så länge jag kan minnas. Är så underbart glad! Min första...
2
Svar
24
· Visningar
1 841
Senast: valy
·
Relationer Hej Då jag inte har någon i min krets att vända mig till kollar jag om det finns någon på buke. Kanske blir ett långt inlägg, så ni...
Svar
11
· Visningar
1 768
Senast: Twihard
·
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 857
  • Artikel
Dagbok När jag var liten hade jag en så kallad "bästis" liksom så många andra småtjejer. Har kanske nämnt henne här i min dagbok tidigare, jag...
Svar
0
· Visningar
401
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp