MyDog 2024

Fetaost

Trådstartare
Nu är anmälan till MyDog öppen.

Vilka ska ställa? Stå i montrar? Besöka? Tävla?
Vad tycker ni om flytten av datum?

Mig passade flytten av datum perfekt. Nu ligger det inte längre på min jobbhelg och tiken ska ställas för första och sista gången i unghund.
 
Nu är anmälan till MyDog öppen.

Vilka ska ställa? Stå i montrar? Besöka? Tävla?
Vad tycker ni om flytten av datum?

Mig passade flytten av datum perfekt. Nu ligger det inte längre på min jobbhelg och tiken ska ställas för första och sista gången i unghund.
Jag ska dit!
Om vi har en rasmonter tänker jag erbjuda mig att stå där, utan hund av naturliga skäl..
Datum kvittar mig, jag har ju inget annat att anpassa mig efter.
 
Jag hoppas tävla nosework - lite jobbigt att man inte vet om man kommer med, dvs svårt att boka rum i förväg (Jag VET att man kan boka av, men det känns inte så)
 
Ska dit som besökare, har aldrig varit där förut av någon konstig anledning 😅 mest pågrund av att jag tycker det är besvärligt att komma till storstaden tror jag 🙈 skulle åkt förra året för att besöka rasmontrar och försöka bli klokare i mitt rasval men nu är det ju färdigt så nu får det bli shopping och kolla på allt kul bara😁 är det besvärligt att köra bil dit? /Lantis som inte är van vid stadskörning
 
Ska dit som besökare, har aldrig varit där förut av någon konstig anledning 😅 mest pågrund av att jag tycker det är besvärligt att komma till storstaden tror jag 🙈 skulle åkt förra året för att besöka rasmontrar och försöka bli klokare i mitt rasval men nu är det ju färdigt så nu får det bli shopping och kolla på allt kul bara😁 är det besvärligt att köra bil dit? /Lantis som inte är van vid stadskörning
Jag avskyr stadskörning och tycker Göteborg är krångligt men det är ju min egna upplevelse/personlighet.
Jag bor några mil utanför och åker alltid pendel in. Hade inte sambon kört så hade det blivit buss eller tåg.
 
Jag hoppas också på mååånga bilder! Framförallt från allt som inte är utställningsringar. Jag har aldrig varit på MyDog och kommer inte åka nu heller (det hade verkligen varit att slänga pengar i sjön och så rik är jag inte), men jag är väldigt nyfiken på hur det ser ut där inne osv jämfört med hur det är på Sthlm Hundmässa.
 
Jag hoppas också på mååånga bilder! Framförallt från allt som inte är utställningsringar. Jag har aldrig varit på MyDog och kommer inte åka nu heller (det hade verkligen varit att slänga pengar i sjön och så rik är jag inte), men jag är väldigt nyfiken på hur det ser ut där inne osv jämfört med hur det är på Sthlm Hundmässa.
Sthlm är inget jämfört med MyDog 😁
 
Har inte ens reflekterat över att det bytt datum men givetvis, det blir ju skitkasst för en som jobbar dagtid :arghh: jag kan inte fara nästa år när man behöver ta ledigt så mycket, det suger. Älskar MyDog!
 
Har inte ens reflekterat över att det bytt datum men givetvis, det blir ju skitkasst för en som jobbar dagtid :arghh: jag kan inte fara nästa år när man behöver ta ledigt så mycket, det suger. Älskar MyDog!
Jag är trög. Vad blir skillnaden för att de bytt vecka? Det är fortfarande samma veckodagar och tider väl?

Tycker det är skönt att det inte ligger så himla tätt inpå jul och nyår :)
 
Jag är trög. Vad blir skillnaden för att de bytt vecka? Det är fortfarande samma veckodagar och tider väl?

Tycker det är skönt att det inte ligger så himla tätt inpå jul och nyår :)
Brukar ju vara en röd dag där (den flyttas ju så är på helgen i år) men då blev det färre dagar att ta ledigt :)
 
Ska dit som besökare, har aldrig varit där förut av någon konstig anledning 😅 mest pågrund av att jag tycker det är besvärligt att komma till storstaden tror jag 🙈 skulle åkt förra året för att besöka rasmontrar och försöka bli klokare i mitt rasval men nu är det ju färdigt så nu får det bli shopping och kolla på allt kul bara😁 är det besvärligt att köra bil dit? /Lantis som inte är van vid stadskörning
Göteborg är den värsta staden att köra i 🙈
Skulle hämta mitt x där flertalet gånger när han varit på event och varje gång körde jag fel varje jäkla gång fast det var samma ställe , Göteborg är en så förvirrande stad 🙈
 
Brukar ju vara en röd dag där (den flyttas ju så är på helgen i år) men då blev det färre dagar att ta ledigt :)
Aha. Du menar så.
Jag är ju vårdanställd så jag har inga röda dagar (eller ledig helg jämt) Tvärtom så brukar det vara omöjligt att få ut semester då eftersom de röda dagarna och runt storhelg paxas till max av föräldrarledighet. Detta blir rättvist på så sätt 😄
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
5 687
  • Låst
Övr. Hund Jag har tidigare skrivit och funderat om att skaffa hund. Nu har jag läst på om några raser som intresserat mig och tror jag hittat en...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
7 466
Senast: Snurrfian
·
F
Trädgård & Växter Med bara fyra dagar kvar av odlingsåret 2023 tar jag mig friheten att skapa nästa för 2024! :) Jag gissar att planerandet redan är igång...
67 68 69
Svar
1 360
· Visningar
45 023
Senast: Youmeoh
·
Övr. Hund Har en 18 månaders okastrerad hanhund. Fullt frisk och kry, älskar lek och bus (och dofta efter tikar), en fullt normal unghund helt...
Svar
14
· Visningar
1 148
Senast: iNTOHiMO
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Airtags, selar etc
  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp