Mygg Täcke

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare GinTonic
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 946
G

GinTonic

Mygg Täcke ---Jag har funderat lite på att skaffa ett mygg täcke till sommaren. Min lilla polle får irritation av insekts bett, o jag e trött på att slänga ut en hel förmögenhet varje sommar på insekts sprey som knappt funkar. E det nån som kan rekomedera ett märke som skyddar bra o absolut inte värmer.

Sv: Mygg Täcke

Jag har ett flugtäcke från Shire till min shettis inhandlat på http://www.mantorpstravshop.se/. Väldigt bra passform dessutom mjukt och behagligt. Tyvärr finns inte halstäcket i tillräckligt liten storlek men säg något man inte kan förminska med hjälp av symaskinen...
//marti

Sv: Mygg Täcke

Bucas Buzz Off!

Jag har provat det mesta i insektstäckesväg och eksemtäckesväg och jag säger bara Bucas. Det håller, det är bra passform, det SVALKAR faktiskt (värmer absolut inte).

Riff Raff (finns bland annat på lillhästen) har ett med lös hals som också är bra det jag sett av det (en tillridningshäst hade ett sånt med sig när den var här) så det skulle jag kunna tänka mig om jag ville ha ett med lös hals (Bucas har fast hals)

Jag kan INTE rekommendera Hööks,s kum passform, för mjukt och skört nät som gick sönder bara det tittade på ett träd..

Liknande trådar

Hästvård Jag skriver här nu och ber om råd då jag känner att jag behöver hjälp. Jag är ägare till ett 3-årigt engelskt fullblodssto sedan... 6 7 8
Svar
159
· Visningar
17 407
Småbarn Nån annan som har samma "problem"? Är inte det enda, sonen på snart 14 månader är väldigt sen i mycket, pratar inte, pekar inte, har... 2
Svar
28
· Visningar
8 718
Senast: Sonic76
·
Hoppning Det var evigheter sedan jag var iväg på meeting, men nu börjar jag bli lite sugen. Det blir isåfall i sommar, lokalt/regionalt med...
Svar
3
· Visningar
2 487
Senast: Buck
·
Hästvård Ni som bor i områden med mycket bitande insekter, och duschar/spolar av hästen ofta: vad använder ni för medel? Ny säsong, ny häst -...
Svar
18
· Visningar
3 692
Senast: lil-sis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka