Myler bett

Sv: Myler bett

Jag vet ju att min guru inom bettdjungeln inte gillar dessa bett men det var det bett som har fungerat bäst till honom. Men jag är alltid på spaning efter andra bett. Har man en problemhästmun så är man ständigt på jakt.

Har två olika till min ena islänning, men använder dem inte just nu.
För han går bättre på 3-delat muffbett.

Min bettguru tyckte att min häst skulle ridas på en liten nätt jaktstång. Det fungerade mycket bra på honom men tyvärr så är det ju inget westernbett så jag kan inte tävla med det.

Oki.

vi har en stång till våra som ser ut som ett western bett men är väldigt nätt med relativt korta stänger och är 3-delat.

Brukar låna det till mitt sto och hon går verkligen super på det bettet. Hon kan vara krånglig med bett.
Hon går annars bara på 3-delat muff bett.

Liknande trådar

Utrustning Hej hej! Jag rider en ridtravare som fungerar superbra på hackamore men när han har ett bett (tredelat tränsbett) i munnen blir han... 2
Svar
33
· Visningar
1 021
Senast: sweep
·
Utrustning Är det någon här som rider i ghost sadel? Jag funderar på att köpa en sådan men har inte suttit i en sådan tidigare. Den bomlösa sadel...
Svar
16
· Visningar
732
Senast: BoYo
·
Utrustning Min ponny är en MAXAD C ponny som är väldigt pigg men extremt känslig. Jag håller på att försöka se över hans bett då han har väldigt...
Svar
6
· Visningar
330
Senast: Valle
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 802
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix
  • Uppdateringstråd #2