Mylers Toklat

E

Em_E_liE

Undrar vad nypriset på ett Mylers Toklat-bett är?! Någon som vet?

Bettet jag pratar om är detta:

imgres
 
Sv: Mylers Toklat

Såg att bilden inte fungerade... Gör ett nytt försök..

dyn_prod.php
 
Sv: Mylers Toklat

Runt 600:- ny tror jag. Har sett en typ av dessa på rea för 380:-

Hittade hemsidan som säljer dem, du kan skicka PM för hemsideadress.
 
Senast ändrad:
Sv: Mylers Toklat

Jag googlade innan jag skrev denna tråd, fick antagligen fram samma sida som du. :) Men det är ändå inte just den modellen som dem rear ut på sidan du hittade. På min bildlänk verkar just detta bettet kosta mer.. Kan det stämma?
 
Sv: Mylers Toklat

Kanske bör säga att jag inte är så haj på att omvandla "utländska valörer" till SEK.. ;)
 
Sv: Mylers Toklat

Ja, det är det nog. Mer avancerade bett är rent generellt oftast dyrare än tränsbett. :)
 
Sv: Mylers Toklat

Jodå, så långt är jag också med. ;) Hehe..
 
Sv: Mylers Toklat

För att vara lite jobbig - Hur mycket är 129 dollar i SEK? :P Så mycket står det på länken till bilden..! Men ingen i Sverige verkar ju sälja det bettet jag söker?! :S Så kan det väl inte vara? ;) Hehe..
 
Sv: Mylers Toklat

Det finns många bra sidor där man kan omvandla olika valutor.
I dagsläget är 129 USD = 867 SEK
 

Liknande trådar

Utrustning Var köper man Myler Toklat bett? Det finns en bra svensk sajt men jag letar efter en annan modell.
Svar
0
· Visningar
285
Senast: Sara75
·
Utrustning Som rubriken råder så är jag inne på att skaffa antingen ett Nova bett eller ett poponcini bett, Jag är orolig att nova bettet ska gå i...
2
Svar
27
· Visningar
1 880
Senast: villhöver
·
Utrustning Under alla år har jag varit väldigt och fullständigt övertygad om att alla hästar kan/bör/ska gå på vanliga enkla bett. Nu har jag två...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 572
Senast: tuaphua
·
Utrustning Om jag tolkar TR rätt så får man i princip använda vilket bett som helst i hoppningen, stämmer det? Är Bacher bett (det bettet som inte...
Svar
1
· Visningar
794
Senast: sweep
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp