Bukefalos 28 år!

Mysig restaurang i centrala Stockholm?

YorkWann

Trådstartare
... med låg ljudnivå, så man kan sitta med ett bord emellan sig och fortfarande höra varandra :cautious:
Det ska gå att ta sig till fots från centralen, prisklass och typ av mat spelar inte jättestor roll, vill mer att det är ett mysigt ställe där man vill sitta länge! Så förslag?
 
Hur många personer?
Hur man definierar mysigt och gångavstånd kan ju variera, men några tips:
* Stockholm fisk som finns inne i Royal Viking hotel (närmare centralen går det inte att få) tycker jag har bra bord med lite distans och glasväggar emellan, men borden för större sällskap står mer öppet. Jag har ätit både affärsluncher och middagar i mindre och större sällskap här. Alltid god mat.
* Pressklubben länger upp på Vasagatan har också vissa bord som står mer avskilt.
* Gondolen passar bra in, men det är ganska långt gångavstånd.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 052
Senast: Badger
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 877
Senast: Whoever
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
33 271
Senast: Habina
·
Hundavel & Ras Jag är hundlös för tillfället och det är så galet tomt. Saknar en fjutt att dela livet med, helt enkelt. Just nu är det tyvärr inte...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 883
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp