N

nicken

Kan en myskanka frysa ihjäl?? Hittade min kära Rudolf nästan livlös i sin box.Han tjippade efter andan. Tog in honom och la honom på värmedynan och gav honom vätska. Han dog tyvärr innan ikväll. Ville bara säga det. :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
 
:cry: Uff, så leit :( Det hørtes veldig merkelig/konstigt ut!!? Nå er ikke jeg helt sikker på hva en myskanka er for noe, men det er vel en anka, dvs a duck? Skulle ikke tro de burde fryse ihjel sånn uten videre, nei! :confused:
 
Ja, myskankor kan frysa ihjäl om det blir jättekallt. De kommer ursprungligen från sydamerika och är inte sådär jättejättetåliga. Våra går iofs ute fortfarande men har möjlighet att krypa in i hus och lägga sig och värma fötterna. Det är först och främst fötterna som kan förfrysa... är inte direkt nån ank-expert men så har jag fått lära mig...
 

Liknande trådar

Övr. Hund Vi har en hundvalp på 5 månader som gör utfall mot katterna vid maten. Vi har alltid gjort så att hon får äta själv i köket men ibland...
Svar
18
· Visningar
951
Senast: Praefatio
·
Katthälsa Nu behöver jag alla tassar, tummar och tår för lille Skrutt. Vi åkte in akut i morse med vad jag trodde var en förstoppning. Han har...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
17 673
Senast: Mia_R
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 217
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 115

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp