Bukefalos 28 år!

mysko med kazaa?

G

Getaway_hon

ovanligt :p
Men jag uppdaterade Kazaa för nån dag sen efter att det kom upp en ruta när jag startade kazaa om att man borde uppdatera. Så gjorde det.
Men nu verkar det ha installerats någon annat program också. Kommer inte ihåg hela namnet, men det står "P2P" tror jag nere bland de andra små ikonerna i verktygsfältet. Brukar stänga ner det när det öppnas, men det verkar öppna sig själv ibland igen, så att jag får stänga ner det 2,3 gånger innan det "ger sig".
Har för mig att det heter nånting med point...
Någon som vet vad det är?
 
P2P är annars en förkortning för Peer-to-peer, d.v.s. ett annat namn för filbytarprogram. :/

Annars är det ju faktiskt allmänt känt att man vanligt får en massa skit på sin dator om man använder Kazaa. :crazy: Det går inte att avinstallera programmet på något sätt?
 

Liknande trådar

Relationer Eftersom många engagerade sig i min förra tråd som låstes ville jag bara uppdatera er vad som hände med mig. Då jag inte fick nån annan...
23 24 25
Svar
495
· Visningar
40 864
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 596
Senast: IngelaH
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har en sak att säga när det gäller vett, etikett och rent allmänt hyfs. Jag är uppriktigt sagt skittrött på att tacka för gåvor som...
Svar
0
· Visningar
974
Senast: Skorpion76
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 155
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp