Mysteriet Utter - äntligen svar, men inga roliga direkt..

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Mysteriet Utter - äntligen svar, men inga roliga direkt..

Jag känner verkligen med dig, som haft sådan otur periodvis. Vad det beror på eller inte beror på är knappast lönt att spekulera i på ett fora och du verkar ju ha gjort det du kan för att hitta en gemensam nämnare utan att lyckas = de flesta bör då inse att där inte finns någon.

Svackor i djurägandet är ju sådant som vi alla djurägare upplever nån gång i livet i alla fall och jag kan tycka att du haft din beskärda del nu och hoppas på att du får bara ha glädje av att vara djurägare hädanefter.

*peppdans*


+1 Gnist skrev det så bra!
 
Sv: Mysteriet Utter - äntligen svar, men inga roliga direkt..

*KL*
Jag har som admin för Bukefalos valt att radera en hel del inlägg i denna tråd för att sedan återföra den till forumet då jag tycker att den efter rensning bör vara kvar.
Moderatorns låsning kvarstår dock.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Hej kära buke! Flera år sedan jag skrev sist men nu behöver jag ventilera. Min underbara lilla dansksvenska gårdshundstik på 9 år blev...
Svar
11
· Visningar
2 354
Senast: NotlikeI
·
Hundhälsa Veterinär på Onsdag, men känner att jag vill bolla lite. Äldre hund som har liiiite lite artros på en armbågsled fram, bak är aldrig...
Svar
14
· Visningar
2 667
Senast: Fibusen
·
Hästvård Hejsan! Jag tror att jag skriver här för att kunna bolla min oro med någon som har nya tankar och idéer att ta upp med veterinären:)...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
20 240
Hästvård Min ridtravare på 20 år var för drygt 2-3 veckor sen plötsligt halt när jag hämtade honom från sommarhagen. Han släpade hoven efter sig...
Svar
4
· Visningar
928
Senast: Noak
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Få i hästen kortisonpulver, tips
  • WE-tråden
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp