Bukefalos 28 år!

T

Tölva

Finns det någon nackdel med att inte använda betfor i foderstaten?
Enl. mina beräkningar får jag ihop det i allafall.
Vad tycker ni?
 
Sv: Nackdel

Jag använder inte betfor alls, men det är ju också en smaksak, jag vill inte göda mina hästar med onödigt socker. De får morötter och olja.
 
Sv: Nackdel

finns det någon nackdel med att inte äta honung varje dag? :p

det gör inte jag...
 
Sv: Nackdel

Men vabrarå!
Då slipper vi vidare blaskande och blötläggningstjossan i fortsättningen! Hoppas jag kan övertyga även inackorderingarna att följa mitt exempel.. :banana:
 
Sv: Nackdel

En fördel med att ha betfor i foderstaten är att man kan ta med väl uppblött betfor till tävlingar och på så vis lättare få i hästen vätska. Inte alltid de vill dricka vatten...
 

Liknande trådar

Övr. Hund Någon som vet för- och nackdelar med Agriakortet? Jag får rabatter med kortet men jag kan inte se om det finns några nackdelar. Tänkte...
Svar
2
· Visningar
594
Senast: Kajsastina
·
Hästvård Jag behöver lite hjälp med att fundera. I september fick jag en känsla att en av mina hästar mådde dåligt. Det fanns inget mer än...
2 3
Svar
46
· Visningar
7 354
Senast: Bee
·
Avel Hade behövt lite mer information och tycke kring några hingstar jag tänkt till nästa säsongs avel. Temprament osv och ok gångarter...
Svar
10
· Visningar
1 169
Senast: athena
·
Foder & Strö Skulle behöva lite hjälp från er som kan räkna eftersom min hjärna inte klarar av matematik. I år har vi fått två skördar som är så...
2
Svar
21
· Visningar
1 277
Senast: animalasia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp