Nä, vad ska han ha nu då..? *suck*

YorkWann

Trådstartare
Okej någon som har något förslag på ett krafftfoder som finns som musli (allstå inget pelleterat) ev tillsammans med pelleterat foder. Vill ha ett musli foder som går bra att ge ensamt.
Dynavena och D&H finns för långt från mig, för att jag ska kunna ha det.
Har Hippo eller krafft muslifoder?
Ska tillägga att analysen inte har kommit och att det handlar om en varmblodsvalack i lätt - medel arbete. Arbetas dock 6 dagar i veckan.

Tar tacksamt emot förslag!! :crazy: :)
 
Hippo har ett nytt foder som är müsli, likvärdigt näringsmässigt som Krafft Grund eller havre.
 

Liknande trådar

Foder & Strö Jag har en Islandshäst som tränas hårt. Går 5-6 dagar i veckan 1,5-2 h, mycket klättring, intervallträning blandat med långa...
Svar
14
· Visningar
4 027
Senast: Irival
·
Foder & Strö Jag tänkte starta en tråd för oss som fodrar utan grovfoderanalys. Hoppas att detta kan bli lite av en kunskapsbank. Mycket för att lära...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
8 671
Senast: bizzy
·
Foder & Strö Hej Buke! Tänkte att vi kunde starta en tråd där man kan skriva om sina erfarenheter om olika färdigfoder, och på så sätt kunna hjälpa...
2
Svar
22
· Visningar
7 137
Senast: mahlmt
·
Foder & Strö Hejsan allesammans! Som rubriken säger, jag har problem med karlledssprickor på min travarnordis som jag tävlar inom trav med. Det...
2
Svar
34
· Visningar
5 033

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp