Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

När är det dax...

B

black_famous

Min katt är med ungar men jag vet inte riktigt när hon blev det, så jag undrar hur jag vet när det är dax... har varit inne här o läst om det och det mesta stämmer med henne
hon har mjölk i börsten har hon haft mycket i ca:6 dagar, hon andas tungt är väldigt kelen och hon spinner hela tiden. känner även hur det sparkar i magen på henne, tycker det borde komma snart, snälla ni som vet hur länge tror ni det är kvar=(

tacksam för alla svar
nervös matte:confused:

A

adore

Sv: När är det dax...

Svårt att veta så exat men det verkar som att det är nära iaf. Innom de närmsta dagarna skulle jag gissa på.

Om du lyckas se när slemproppen kommer så ska hon få inom ett dygn.

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 5533 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Skriver här för att höra om någon varit med om något liknande. Brukar ju finnas klokt folk här inne som kanske har erfarenhet om...
Svar
13
· Visningar
1 160
Katthälsa Någon mer kunskap om/erfarenhet av idiopatisk cystit? Ping har haft problem i omgångar sedan i vintras, vi har regelbunden kontakt med...
Svar
9
· Visningar
768
Katthälsa Hej! Har läst massa trådar men inte specifikt hittat det som jag söker så jag provar här. 2016 reagerade jag på att vår (mina...
Svar
12
· Visningar
1 736
Övr.Katt Ni som följde resan vet men för er andra så som kort bakgrund så dök för flera år sen en stackars vettskrämd, mager hemlösing upp i mitt...
11 12 13
Svar
240
· Visningar
17 390

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kai Ken
  • Valp 2021

Hästrelaterat

Omröstningar