När det är extra roligt att var just DIN mamma.

Imorse när jag väckte dig var du jättetrött men när du äntligen orkade slå upp ögonen synade du mig noga från topp till tå och utbrast sedan "Vad fin du är idag mamma!"

Och jag vet att JUST DU skulle aldrig ljuga om en sån sak eller göra dig till och fjäska, för JUST DU är alltid brutalt ärlig och tycker du att jag ser ut som en påse skit har du inga problem med att lufta den åsikten heller om vi säger så.

När vi dansar till din favoritlåt (I love it med Icona Pop), eller när du ska förklara för mig hur saker EGENTLIGEN funkar. Plus och minus och sånt, till exempel. Skäms lite för att erkänna detta men jag älskar också att få vara "pinsamma morsan". Som i somras när vi såg din stora idol Godisautomaten i egen hög person när vi semestrade i huvudstaden. Min gamla fangirl-identitet vaknade till liv igen och jag började genast jaga efter honom, till din stora förskräckelse. "Jomen älskling du kommer ångra dig jättemycket om vi inte..." MAMMA NEEEEEJ. :rofl:

Eller när vi promenerar till stallet i skymningen och du förklarar för mig att alla stjärnor vi ser är döda människor, du rabblar namn och dödsorsaker, den ena värre än den andra. När man får ta del av det som är ditt universum, ett magiskt fantasilandskap där allting är möjligt.

 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Att ångra en valp
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

  • Artroskopi äldre häst
  • Födda 2022
  • Mängd olja och lucern

Omröstningar

Tillbaka
Upp