När det hemska händer, vad gör man?

Det har nog mer med att göra att väldigt få är ute i en skog när det är mörkt, inte att någon inte skulle känna igen rasen även om rottweiler är mycket välkänd.
Ja inte en skog skog möjligtvis men jag skrev från allra första början rent allmänt om jakthundar och dom springer inte bara inne i skogen, utan på grusvägar byar mindre asfaltsvägar osv och många människor är ute och påväg hem från jobb under tidig kväll när det är mörkt.
Jag ser ofta jakthundar och inte fasen ser jag vilken ras som springer förbi sådär som hastigast.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Igår var nog den värsta dagen i mitt liv, min älskade hund som varit sjuk under en längre period blev plötsligt akut dålig. Det började...
Svar
5
· Visningar
2 676
Senast: Kilauea
·
Kropp & Själ Hej, Vill börja med att säga att jag vet att det finns folk som har det 1000 gånger värre, folk som inte har jobb, har allvarliga...
2
Svar
24
· Visningar
2 284
  • Låst
Övr. Hund Inatt kommer flera personer att sova i området för att tyst och stilla se om han visar sig, han är förmodligen skygg nu när han varit...
Svar
4
· Visningar
1 243
Senast: rabalder
·
Övr. Hund Börjar bli riktigt j*vla less på min byracka till hund! Snart orkar jag inte nåt mer faktiskt. Vi tar det från början,Har en omplc...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 909
Senast: MulleMonster
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp