När hittade du buke ??

cetzyboy

Trådstartare
Blev lite inspirerad av tråden Buke CV, När hittade du hit ?
Såg att jag reggade mig 2001 , shit vad fort tiden går !!!!!! Hur många är kvar sen dess känner igen vissa men ni kanske har bytt nick ??
 
Har haft återkommande bukepauser och haft därför haft många olika användare, min första/mina första har blivit raderade så jag vet tyvärr inte hur många år jag hängt här nu. Men säkert 15 år iaf.
 
1999-2000 tror jag. När jag hade köpt (fått, som den unge jag var) min första häst. Men då hängde jag mest på chatten, så forumet tror jag att jag har varit aktiv på sedan 2001. Mer eller mindre i perioder, och under ett par olika nick under åren.
 
Svår fråga. Jag minns stallet.com, men minns inte om jag skrev något. När blev det Bukefalos istället?
Jag har varit här sedan runt 1998 iallafall.
 
Det här kontot reggade jag 2008 men hade en annan innan från kanske 2005(?)

Hängde i chatten på stallet.com-tiden. Fanns många fula gubbar där.
 
Tror att alla gamlingar är reggade 2001 men vi har varit med längre, 2001 var en krasch eller något. Du var nog också med tidigare, cetzy.

Det jag främst minns av dig är att du sålde sexleksaker och påstod att du hade en kräm som gav dig orgasm när du gick nerför trappan :laugh:

(Mitt minne :banghead:)
 
Jag har haft det här kontot sen 2004. Jösses. Jag insåg precis att det ju faktiskt är halva mitt liv! :eek:
Minns också stallet.com, och minns att jag (hur liten kan jag ha varit? När fanns stallet.com?) satt på min pappas jobb, lånade en dator och sökte på google efter "häst" och kollade runt på så många hemsidor som möjligt :angel: Det var så jag hittade hit iaf.
 
Jag hittade hit samma år eller året efter Buke startades. Mitt tidigate konto försvann i en uppdatering/krasch. Har haft typ två pauser sedan jag blev medlem för alla dessa år sedan, annars har jag hängt här varje dag :angel:
 
2004 står det i profilen, mrn fanns här redan på stallet.com tiden. Dock med annat nick, och var en doldis. 😉

Nu är jag periodare, kommer hit och skriver/läser någon månad, och sen glömmer jag bort buke ett år eller så :p
Tror inte här är så jättemånga som vet vem jag är längre pga det... 🙂
 
2002 säger buke, men jag minns nån crash.

Kan ha hittat hit från Allt om hundar, jag föredrog egentligen Bengtssons hunderi.
 
En ridkompis tipsade om stallet.com omkring 1997. Hade ett annat nick första åren men har aldrig varit speciellt aktiv.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag har googlat lite, men blir inte riktigt klok på vad man skall tänka på, så tänkte buke är ju experter på allt. ;) sambon och jag...
Svar
15
· Visningar
562
Hundhälsa Nytt anonymt nick, för att minska risken att folk förstår vem det handlar om. Jag är aktiv i den lokala brukshundklubbens styrelse...
6 7 8
Svar
148
· Visningar
5 182
Senast: hastflicka
·
Tjatter I flashback forever tog de för en tid sedan upp en flashbacktråd om fikabesvikelser, och nu tänkte jag vi skulle kunna ha en sådan här...
23 24 25
Svar
486
· Visningar
18 577
Senast: Stefffie
·
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
438

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV
  • Att ångra en valp

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp