När hittade du buke ??

En av de roligaste trådarna jag minns var när någon undrade vad det betydde när folk hade en fiskdekal på bilen. Flera användare sa att det var en symbol för att man var kristen. Men en viss användare hävdade med en dåres envishet att dekaler betydde attman var sportfiskare. Otroligt kul var det.
 
Både historien i sig och det maniska intresset runt den var öhum fascinerande. Jag skämskudde-läste den. Sen så försvann nicket i en puff av blå rök. Puts väck. Jag kan verfkligen förstå att hen tröttnade på hela grejen
Ja, det maniska intresset var egentligen det som fascinerade mest.

Men hon försvann väl för att någon hade spårat upp henne, enligt vad hon sa?
 
Jag minns Smultronagnes. Sen var det en kille. Kanske hennes kille? De var i alla fall med samtidigt, men killen var ofta inblandad i märkliga diskussioner. Men jag minns inte hans nick.
 
Jag hittade hit via AoH, där diskuterades en medlem som varit här o trollat, detta var 2009. Jg blev direkt ansatt av @Peter Lundin för mitt nick.
Stallet var jag inne på tidigare för att spåra ev stulna bilder.
Det var hund som lockade, sen hittade jag senior o blev kvar.
 
Någon som minns ridstövelfetishisten? :rofl:

Eller Ghost-Rider? Hon som skulle tjuvbetäcka sitt sto med grannens hingst när dom var på semester? :laugh:
 
Tips till andra Bukenostalgiker är att söka lite på Wayback Machine - förstasidor med stark nostalgifaktor när man ser en del trådrubriker och gamla glömda användarnamn. Fast det är lite frustrerande att man vill klicka vidare på flera länkar och de flesta funkar ju inte att komma åt.

Den långa regnvattentråden gick faktiskt att lura fram på något sätt, även om den fick ett annat typsnitt, men den mycket omtalade tråden "Bonde-fjäsk" kom jag bara åt de första 25 inläggen att läsa. Startade 3 oktober 2005 och fick enligt förstasidan 3161 svar och imponerande 98 001 visningar.
 
Hittade sidan genom en kompis i slutet på 90-talet, när jag var i 10-årsåldern. Det första jag kommer ihåg är chatten på stallet-tiden, där en hel del tid spenderades.

Detta var en av sidorna som bidrog till att jag fick skäll av föräldrarna när telefonräkningen kom, då jag använt internet på dagtid. Att jag kan ha ockuperat telefonlinjen i tid o otid var inte så populärt heller.

Har läst mycket här genom alla år sedan dess. Aldrig varit aktiv i diskussionerna men läst och lärt mig mycket om både hästar och livet i allmänt. Min stora informationskälla genom livet helt enkelt.
 
Tips till andra Bukenostalgiker är att söka lite på Wayback Machine - förstasidor med stark nostalgifaktor när man ser en del trådrubriker och gamla glömda användarnamn. Fast det är lite frustrerande att man vill klicka vidare på flera länkar och de flesta funkar ju inte att komma åt.

Den långa regnvattentråden gick faktiskt att lura fram på något sätt, även om den fick ett annat typsnitt, men den mycket omtalade tråden "Bonde-fjäsk" kom jag bara åt de första 25 inläggen att läsa. Startade 3 oktober 2005 och fick enligt förstasidan 3161 svar och imponerande 98 001 visningar.
Hette den Bondefjäsk? Hade för mig att det var typ Hur fäller man en bonde.
 
Minns inte hur jag hittade hit men var med på stallet tiden. Sen har jag varit här i perioder och eftersom det är ett par år nu så minns jag en hel del användare. Haft ett par olika användarnamn, mest pga jag glömt vad jag hette här mellan varven. :)
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag har googlat lite, men blir inte riktigt klok på vad man skall tänka på, så tänkte buke är ju experter på allt. ;) sambon och jag...
Svar
15
· Visningar
563
Hundhälsa Nytt anonymt nick, för att minska risken att folk förstår vem det handlar om. Jag är aktiv i den lokala brukshundklubbens styrelse...
6 7 8
Svar
148
· Visningar
5 193
Senast: hastflicka
·
Tjatter I flashback forever tog de för en tid sedan upp en flashbacktråd om fikabesvikelser, och nu tänkte jag vi skulle kunna ha en sådan här...
23 24 25
Svar
486
· Visningar
18 589
Senast: Stefffie
·
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
438

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Ännu en tråd om hundfoder
  • Black & tan?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp