När hotellvistelsen inte blev som vi tänk..

Uppdatering
Idag ringde dom från hotellet. Frågade hur jag mådde och om dom fick bjuda oss på en ny vistelse som kompensation :banana: (denna gång utan musslor 😁)

Dom erbjöd sig att ge oss pengarna tillbaka också om vi inte ville/hade möjlighet att bo hos dem fler gånger men vi tackade naturligtvis ja till erbjudandet att få besöka dom igen.

Dom hade inte fått in något om att fler skulle mått dåligt så detta är helt enkelt tillmötesgående kundbemötande från deras sida så jag är otroligt glad. När jag inte hade hört nått tidigare i veckan så va jag helt inne på att vi inte skulle få något alls.
 

Liknande trådar

Äldre Ska jag överklaga eller strunta i det? Bakgrunden, mannen och jag åkte på bröllopsresa till Costa Rica i november-december förra året...
Svar
8
· Visningar
1 192
Senast: Gabbi
·
Hästvård Varning för sjukt långt inlägg!! Håller på och ältar.. Har varit på återbesök hos vet idag och hästen är fortfarande halt. Jag...
Svar
19
· Visningar
4 875
Småbarn Måste skriva av mig lite, och kanske kan få lite tips på vägen... Har en son, enda barnet, som fyllde tre år i september. Han är rent...
2
Svar
37
· Visningar
5 633
Senast: mimmipigg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Uppdateringstråd
  • Dressyrsnack 16
  • Hingstval 2024

Omröstningar

Tillbaka
Upp