När jag citerats kommer inte alltid notis om det

Rosett

Trådstartare
@Gunnar

Upptäckte att jag citerats i en tråd den 31 aug men har inte fått någon notis. Vet inte om det hänt fler gånger eftersom att det går ju inte att se notiser man inte fått …

Är det någon bugg kanske?

(Surfar på iPad med Safari. Den är uppdaterad.)
 
Jag har vid några tillfället fått notis att någon svarat på mitt inlägg, sen när jag klickar är det inte alls jag som har citerats utan någon helt annan.
 
Det händer ibland. Ofta om skribenten taggat fel eller klickat svara men ändrat namnet

@Rosett det kan hända att du har gått in i tråden kring taggningen men missat det. Sen har programmet trott att du sett det?
 
Men är verkligen alla så snabba? Har svårt att tro att alla är det i och med att det har hänt olika gånger med olika användare också. 🤔
Jag har gjort det massor av gånger. När det legat ett gammalt påbörjat svar jag aldrig gjorde klart kvar i svarsrutan sedan innan.
Man behöver inte vara supersnabb. Ser man att det kom med något som blev fel och tar bort det hyfsat direkt så brukar det bli inom tiden.
 

Liknande trådar

Bukefalos Det här kanske är ett tecken på att jag skriver för mycket överallt på buke, meeen... Förut om man loggade in på buke och hade massor...
2
Svar
39
· Visningar
1 935
Senast: Daff
·
Hundavel & Ras Någon som fått tiken dräktig trots sen parning? Tog ett progtest igår som visade 31 nmol/L och fick rekommendationen att para snarast...
Svar
2
· Visningar
561
Senast: Elvasaga
·
Hästhantering Hej, jag har en haflinger valack på tre år! Han har börjat explodera mer och mer de senaste ca 6 månaderna (innan var det inte alls...
Svar
8
· Visningar
1 427
Senast: sorbifolia
·
  • Artikel
Dagbok Har haft ett jättebra samtal idag med psykolog på företagshälsovården. Vi pratade om allt möjligt; min fysiska och mentala hälsa, PTSD...
Svar
0
· Visningar
458
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Kön kattungar
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp