När man ställt till det för sig själv

@napoleon jag hoppas att det löst sig till det bättre för dig. Oberoende på vilken väg du valde.

Du verkade vara en jordnära människa med ett en förmåga att vända och vrida på problemen och se det ur alla håll och kanter.
 
@napoleon – jag vill också gärna veta hur det går och hur du mår. Du får gärna skriva PM, men jag tror att det blir många PM för dig att skriva, det är många här som har tänkt på dig. :love:
 
@napoleon – jag vill också gärna veta hur det går och hur du mår. Du får gärna skriva PM, men jag tror att det blir många PM för dig att skriva, det är många här som har tänkt på dig. :love:
Ja det blir nog ett heltidsjobb för @napoleon att svara alla som gärna vill veta hur det har gått :D

Jag måste ju också sälla mig till dom nyfiknas skara :o
 
Napoleon,även jag skrev och undrade hur allt gått,så du får mer än gärna pm:a mig med.

För övrigt förstår jag inte hur denna tråd har kunnat gå flera sidor off topic? Annars så brukar det bli tillsägelser och radering av inlägg om man ens råkar hamna lite utanför ämnet,något enstaka inlägg.
Beror det på vem/vilka som går OT?
 
@napoleon även jag som följt tråden i det tysta undrar hur det gick för dig, du hade ingen lätt uppgift framför dig då men jag tycker du verkade stå stadigt på jorden :)
 
Napoleon,även jag skrev och undrade hur allt gått,så du får mer än gärna pm:a mig med.

För övrigt förstår jag inte hur denna tråd har kunnat gå flera sidor off topic? Annars så brukar det bli tillsägelser och radering av inlägg om man ens råkar hamna lite utanför ämnet,något enstaka inlägg.
Beror det på vem/vilka som går OT?
Det beror på att INGEN rapporterade den.
 
Jag har följt tråden i drt tysta och undrar också hur det går.
Hoppas allt löser sig till det bästa!
 
Händer inte mycket. Det varken syns, känns eller ja märks över huvud taget. Trodde det ändå skulle märkas rätt fort eftersom jag är smal. Men helt platt överallt.

Nåja. Dagarna tickar på rätt händelselösa ur gravid-vinkeln. Blivande pappan har lugnat sig något. I flera veckor gick han inte att få tag på så jag började fundera på om han var död. Nu är han utomlands och jobbar så vi ska höras om några veckor.

Så en rätt ointressant uppdatering kanske. Just nu känns det väldigt ospännande men det kanske ändras sen när det blir mer visuellt påtagligt.
 
Skönt att höra ifrån dig @napoleon :)

Det är ju väldigt olika hur fort magen syns. Jag var ganska smal när jag blev gravid med barn nr 2 men ändå hade jag vanliga jeans till vecka 32, sen blev det lite tight att knäppa dem ;) Däremot med barn nr 1 så syntes det väldigt tydligt i vecka 25 även för utomstående. Med barn nr 2 fick jag frågan vems barn det var och när jag hade varit gravid när hon var nyfödd för ingen hade sett att jag var gravid för att magen var så liten.

Skönt att höra att det är relativt lugnt iallafall. Hör gärna av dig om du vill prata privat :)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 333
Senast: tuaphua
·
Övr. Barn Mina båda döttrar, 8 och 10, åker buss till skolan. Planeringen för bussarna är en aning bristfällig så trots att det är 4 km till...
2
Svar
32
· Visningar
3 437
Senast: Eurydome
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 385
Senast: Nixehen
·
Småbarn Jag är desperat efter sätt att få i vår treåring penicillin. Lång historia kort; vår dotter har haft sår i näsan senaste 8 veckorna. Vi...
Svar
19
· Visningar
1 435

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp