När man ställt till det för sig själv

Händer inte mycket. Det varken syns, känns eller ja märks över huvud taget. Trodde det ändå skulle märkas rätt fort eftersom jag är smal. Men helt platt överallt.

Nåja. Dagarna tickar på rätt händelselösa ur gravid-vinkeln. Blivande pappan har lugnat sig något. I flera veckor gick han inte att få tag på så jag började fundera på om han var död. Nu är han utomlands och jobbar så vi ska höras om några veckor.

Så en rätt ointressant uppdatering kanske. Just nu känns det väldigt ospännande men det kanske ändras sen när det blir mer visuellt påtagligt.

Vad skönt att få en uppdatering :)

Har du pratat med din familj eller varit hos barnmorskan något mer?
 
@napoleon Härligt att du uppdaterar! Har följt din tråd sen början, och ville inte tjata på dig att du skulle skriva, men är glad att du gjorde det :) Tror det finns fler som känner som jag!

Tänker på dig och hoppas deg löser sig till det bästa för dig!
 
Händer inte mycket. Det varken syns, känns eller ja märks över huvud taget. Trodde det ändå skulle märkas rätt fort eftersom jag är smal. Men helt platt överallt.

Nåja. Dagarna tickar på rätt händelselösa ur gravid-vinkeln. Blivande pappan har lugnat sig något. I flera veckor gick han inte att få tag på så jag började fundera på om han var död. Nu är han utomlands och jobbar så vi ska höras om några veckor.

Så en rätt ointressant uppdatering kanske. Just nu känns det väldigt ospännande men det kanske ändras sen när det blir mer visuellt påtagligt.

är man smal med mycket magmuskulatur kan det nog hålla inne gravidmagen länge samt att det också beror på hur bebis ligger i magen.

Skönt med lite andrum för dig då får vara ifred! Tids nog hinner du prata med pappan!

Vet inte vart du bor men om du bor i Göteborg så verkar Minna-mottagningen bra!
http://www.minna.nu/news_1.html
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 335
Senast: tuaphua
·
Övr. Barn Mina båda döttrar, 8 och 10, åker buss till skolan. Planeringen för bussarna är en aning bristfällig så trots att det är 4 km till...
2
Svar
32
· Visningar
3 439
Senast: Eurydome
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 386
Senast: Nixehen
·
Småbarn Jag är desperat efter sätt att få i vår treåring penicillin. Lång historia kort; vår dotter har haft sår i näsan senaste 8 veckorna. Vi...
Svar
19
· Visningar
1 438

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Världscupsfinalerna
  • Födda -21
  • Dålig eftersmak av vc-finalen i dressyr

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp