När och varför slutade arab registrera korsningar

Shaggy

Trådstartare
Jag letade efter lite info om araben igår och började på arabs sida. Då såg jag av en slump att de numera inte registrerar arabkorsningar. Är det någon som vet när de slutade med det och varför de gjorde det?
(Iofs ska väl alla partbredägare vara överlyckliga för det)
 
Ingår arabhästarna möjligen den bunt med avelsförbund som varit (är?) extremt röriga och typ fråntogs rätten att föra egen registratur när det nu var. Det skulle ju kanske kunna vara en bidragande orsak 🤔
 
Det var många år sedan det var på tapeten vad jag vet. Runt 2010 och de reggade korsningar så sent som 2014 så tror inte det är det om inget nytt har framkommit. Det var dock rejält rörigt när jag reggade mina men det är som sagt ett tag sedan.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Mitt körkort har gått ut idag och jag skickade in handlingar för nytt körkort i januari men missade att registrera inbetalningen. När...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
4 562
Senast: Zpunk
·
Ridning Och jag har ingen aning om vad jag ska leta efter. Jag behöver en som kan stå en vecka eller tre utan att göra skolor ovan mark när vi...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
11 422
Senast: Ramona
·
IT & mobiler Gmail appen i min Samsung har plöstligt slutat avisera att jag har nya mail. Vad jag minns har jag inte ändrat några inställningar och...
Svar
10
· Visningar
557
Senast: Magnum
·
Fordon På jobbet har vi en liten elbil, men som egentligen är registrerad som motorcykel. En Addax är det. Igår var jag till besiktningen med...
2
Svar
34
· Visningar
3 375
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp