När säger jag upp mig?

Jag har också varit med om att ett företag ändrade sig I sista stund jag kom dit och skulle skriva på för ny tjänst och då hade något hänt internt som gjorde att de inte kunde anställa. Då var jag glad att jag inte hade sagt upp mig. Har alltid sagt upp mig skriftligt vill ha allt på papper eller mail. Numera ber jag alltid om ett mail från ny arbetsgivare som bekräftar villkor, lön och första anställningsbarhet om de inte kan skriva direkt. Att få mail från ansvarig chef direkt när man kommit överens om en ny tjänst är ett krav från mig.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har lite lösa funderingar kring sjukperiod och krav på sjukintyg (från dag 8). Vilka frånvarodagar räknas? Vad jag förstår räknas...
Svar
4
· Visningar
623
Skola & Jobb Jag kommer antagligen bli uppsagd, enligt vad min arbetsgivare har sagt. I övrigt har jag inte fått mycket info om vad som kommer...
2
Svar
29
· Visningar
2 970
Skola & Jobb Skriver med nytt nick här… Jag har hamnat i en, för mig, jättejobbig situation på jobbet. Vi är bara 4 personer, varav en är tf chef...
Svar
19
· Visningar
2 488
Senast: Bortglömd
·
  • Artikel
Dagbok Jag tänkte jag kunde ha en egen tråd att uppdatera i istället för att drälla inlägg överallt i forumet och på dagbok. För att göra en...
2
Svar
30
· Visningar
1 506
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp