Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

När ska jag hälsa??

T

Trassel_tösen

Ska jag vänta med att hälsa efter hon har sagt vem jag är och vilken häst jag har? Eller efter "varsågod och rid" eller innan det? snälla hjälp mig, ska tävla på söndag!!
/L

J

jojjo_blondin

hmm.. tror du kan göra både innan och efter.. eller inte både och då..

D

Domaren

Om du absolut ska envisas och hälsa så gör det så fort du kommer in, skitsamma om domaren hunnit presenera dig eller inte.

M

MischaMir

Det brukar väl vara så att man rider in, rider några varv för att bekanta sig med hindren, domaren säger vem man är o vilket häst man rider, du rider och hälsar på domaren, och efter det brukar han/hon hälsa på dig och säger varsågod och rid.
Men man kan vara lite nervös så rid som du känner för när du kommer dit :smirk:
Lycka till på söndag! :rofl:

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 6454 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Träning Hej, På lördag ska jag hoppa lite själv inför söndagens tävling. Då ja inte har tid nån annan dag. Hur skulle ni hoppa? Man vill ju inte...
Svar
1
· Visningar
244
Hemmet I den här tråden tänkte jag vi kunde dela med oss av vilka överblivna ingredienser vi har och få tips på maträtter. Helt enkelt hjälpas...
2
Svar
29
· Visningar
982
Relationer Min granne (en äldre ensamstående man och jag är en ensamstående betydligt kvinna, vilket i och för sig inte har med saken att göra men...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 647
Hoppning Hej! Jag är en 14-årig tjej som har ridit nästan hela livet och haft egna ponnyer och tävlat upp till LB. Nu har jag två c-ponnyer, en...
Svar
4
· Visningar
463

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kämpiga valp promenader
  • Kattsnack #8

Hästrelaterat

• Födda 2017 del 3
  • Hyra sadel