När ska vi börja bli oroliga på riktigt?

Tror ni jag får ut den informationen om han är på plats eller inte i morgon? Jag vet ju hans personnummer, och om jag ringer som orolig syster så borde dom väll kunna ge svar på om han är där eller inte? Eller får dom inte berätta sånt?

Jag vet inte ens vad han gör där och det verkar ju stoooort! Jag frågade han vad han gjorde och det var lite allt möjligt, beställa grejer, laga om något gått sönder osv. Här hemma i Dalarna var han fastighetsskötare, men jag vet ju inte alls vad han gör nu, mer än att han ska jobba där....
Ring till växeln så hjälper de dig.
 
NU ÄNTLIGEN så har vi kontakt!!!! Åhh, vilken jäkla pärs! Han hade glömt mobilen på jobbet i fredags, lagt sig tidigt i går, och inte slagit igång datorn i morse. Men fy vad orolig jag var! Han hade väldigt mycket nu iom flytten och inför skolstart på jobbet så han har haft fullt upp med det, sen glömt mobilen som sagt på jobbet över helgen.

Tusen tack för eran hjälp! ❤❤❤❤ Åh vilken lättnad!
 
NU ÄNTLIGEN så har vi kontakt!!!! Åhh, vilken jäkla pärs! Han hade glömt mobilen på jobbet i fredags, lagt sig tidigt i går, och inte slagit igång datorn i morse. Men fy vad orolig jag var! Han hade väldigt mycket nu iom flytten och inför skolstart på jobbet så han har haft fullt upp med det, sen glömt mobilen som sagt på jobbet över helgen.

Tusen tack för eran hjälp! ❤❤❤❤ Åh vilken lättnad!
Åh, vilken lättnad! Jag tror att vi är många här som var oroliga med dig ❤.
 
NU ÄNTLIGEN så har vi kontakt!!!! Åhh, vilken jäkla pärs! Han hade glömt mobilen på jobbet i fredags, lagt sig tidigt i går, och inte slagit igång datorn i morse. Men fy vad orolig jag var! Han hade väldigt mycket nu iom flytten och inför skolstart på jobbet så han har haft fullt upp med det, sen glömt mobilen som sagt på jobbet över helgen.

Tusen tack för eran hjälp! ❤❤❤❤ Åh vilken lättnad!

Så skönt att det löste sig på bästa sätt! :heart
 
NU ÄNTLIGEN så har vi kontakt!!!! Åhh, vilken jäkla pärs! Han hade glömt mobilen på jobbet i fredags, lagt sig tidigt i går, och inte slagit igång datorn i morse. Men fy vad orolig jag var! Han hade väldigt mycket nu iom flytten och inför skolstart på jobbet så han har haft fullt upp med det, sen glömt mobilen som sagt på jobbet över helgen.

Tusen tack för eran hjälp! ❤❤❤❤ Åh vilken lättnad!

Så skönt att det inte var något som hade hänt ❤️
 
NU ÄNTLIGEN så har vi kontakt!!!! Åhh, vilken jäkla pärs! Han hade glömt mobilen på jobbet i fredags, lagt sig tidigt i går, och inte slagit igång datorn i morse. Men fy vad orolig jag var! Han hade väldigt mycket nu iom flytten och inför skolstart på jobbet så han har haft fullt upp med det, sen glömt mobilen som sagt på jobbet över helgen.

Tusen tack för eran hjälp! ❤❤❤❤ Åh vilken lättnad!

Åh vad skönt! Jag som tänkte att det annars var hög tid för polis. Så skönt att han är okej ❤️🥰
 

Liknande trådar

Relationer Jag har en syster som för ett år sedan helt plötsligt sa upp kontakten med vår mamma och började hänga ut henne som narcissist mm på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 183
Senast: kubikmeter
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
Svar
17
· Visningar
1 068
Senast: Enya
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
5 795
Senast: mars
·
Kropp & Själ Nu måste jag få skriva av mig lite. Allt går åt helvete för mig och jag verkar inte kunna göra någonting för att stoppa det. Inte som...
2 3
Svar
51
· Visningar
7 352
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp